یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار املش در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

شهید سلیمانی عاشق مردم بود و همواره تاکید می کرد که ما وامدار و مدیون مردم هستیم

پیام مهم ۹ دی ، پیام ولایت پذیری، ولایت مداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در مقابل توطئه های دشمنان ایران است

صبح روز یکشنبه ، جلسه شورای اداری شهرستان املش، با رعایت پروتکل های بهداشتی به ریاست محمد رنجبر نیاول ،فرماندار املش و باحضور امام جمعه،فرمانده سپاه،رییس دادگستری،رییس اداره اطلاعات فرمانده انتظامی و مدیران ادارات شهرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان املش ،فرماندار املش در این جلسه، با توجه به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه مصداق آیه شریفه( اشداء علی الکُفّار ، رُحماءُ بَینهُم) بود.

رئیس شورای اداری شهرستان املش افزود: شهید سلیمانی ، از سردار سلیمانی در عالم قدرتمندتر است.

محمد رنجبر خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی عاشق مردم بود و همواره تاکید می کرد که ما وامدار و مدیون مردم هستیم.

رئیس شورای اداری شهرستان املش با بیان اینکه شهید سلیمانی جوانان را ارزشمندترین و پربها ترین سرمایه های کشور می دانست گفت: خوشرویی و خوش اخلاقی در برابر مردم و صلابت و ابهت در مقابل دشمنان یکی دیگر از ویژگیهای سردار سلیمانی بود.

فرماندار املش با بیان اینکه شهید سلیمانی تبلور ارزشهای، دینی وفرهنگی ایران و ایرانی بود تصریح کرد: شهید سلیمانی الگوی مناسبی برای هر قشر و هر انسانی با تفکرات مختلف بود و هرکسی میتواند از این شخصیت تکامل یافته مکتب ولایت استفاده نماید.

محمد رنجبر فرماندار املش افزود: مقام معظم رهبری شهادت سردار سلیمانی را یک حادثه تاریخی خواندند و الحق هم این شهادت یک حادثه تاریخی بود.

فرماندار املش گفت: دشمن با تصوبب تحریم های ظالمانه قصد جدا کردن مردم از دولت و حاکمیت بود که با هوشیاری ملت بزرگ ایران این نقشه شوم استکبار نیز نقش برآب شد.

رنجبر در ادامه با اشاره به نزدیکی سالگرد حماسه ۹ دی گفت : پیام مهم ۹ دی ، پیام ولایت پذیری، ولایت مداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در مقابل توطئه های دشمنان ایران است.

محمد رنجبر خاطرنشان کرد: حماسه ۹دی ثابت کرد ، ایرانیان بر سر میثاق و عهد و پیمان خود با ولایت، انقلاب، شهدا و آرمانهای بلند شهیدان همچنان پابرجا بوده و هرگز ذره ای از این آرمانها عدول نخواهند نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان املش سپس ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات و دستگاههای اجرایی تعامل و آرامش شهرستان را مدیون تلاش همه مدیران،کارکنان ، خصوصا همراهی اعضاء محترم تامین ،امام جمعه محترم ، نماینده محترم ،ریاست محترم دادگستری و همراهی و همدلی همه مردم و مسئولین دانست.
فرماندار املش در ادامه سخنان خود با تاکید بر ارتباط درست با رسانه ها؛ رسانه ها را چشم تیزبین جامعه دانست و گفت: استفاده از فضای مجازی در شرایط فعلی کشور ضروری است.
وی همچنین به اقدامات و عملکرد ادارات و مدیران عالی شهرستان پرداخت و گفت:
در خصوص مبارزه با کرونا شهرستان املش جز شهرستانهای برتر و موفق در سطح استان بود.

رییس شورای سلامت شهرستان اذعان داشت: طرح غربالگری شهید سلیمانی مانند طرح شهید رجایی ، از طرح های ماندگار کشور بود که آینده ارزش این طرح بیشتر آشکار خواهد شد.
رنجبر افزود:در شهرستان املش نیز با مساعدت و پیگیری های نماینده محترم درحوزه های عمرانی اقدامات خوبی در حال انجام است.

وی تصریح کرد:با مدیریت خوب اداره آب‌و‌فاضلاب‌از‌جمله لایه‌روبی‌
چاه‌ها،ترمیم‌شکستگی ها و جلوگیری از هدر رفت آب توسط آب و فاضلاب شهرستان انجام گرفته که خوشبختانه پس از این اقدامات بعد از سالها شاهد قطعی آب درشهرستان درطول این مدت نبودیم.

فرماندار املش همچنین از تصویب مبلغ 20میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر به تهران، برای شهرستان املش توسط دکتر نوبخت خبرداد.

رییس شورای اداری شهرستان املش با اشاره به بارش سنگین برف در مناطق ییلاقی گفت: در روزهای اخیر در مناطق ییلاقی بارش برف به بیش از ۱ متر رسید و حدود ۴۰ روستا را درگیر کرد که با کمک اداراتی همچون راهداری،اداره برق و هلال احمر مشکلات برطرف شد.

پیام مهم ۹ دی ، پیام ولایت پذیری، ولایت مداری و هوشیاری ملت بزرگ ایران در مقابل توطئه های دشمنان ایران دانست. ان شاالله به زودی شاهد پیشرفت ، عمران و آبادانی بیشتر شهرستان تاریخی املش باشیم.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …