یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

رییس آموزش و پرورش اطاقور:

آموزش و پرورش اطاقور در جذب افراد بازمانده از تحصیل بیش از ۱۰۰درصد اقدام نموده است

اختصاصی/جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه اطاقور با محوریت شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل و جذب افراد زیر ۵۰ سال برای نهضت سوادآموزی، برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان، کمک و ارائه طریق از اعضای شورای آموزش و پرورش در پرداخت حامل‌های انرژی ،نصب دکل‌های مخابراتی در مناطق روستایی بالادست جهت پوشش بهتری اینترنت و استفاده مدارس و دانش‌آموزان از امکانات فضای مجازی و غیره تشویق و ترغیب به کارکنان آموزش و پرورش به شرکت در امر خداپسندانه پویش آجر و آجر و گروه خیریه مهر ماندگار با حضور بخشدار اطاقور و رییس آموزش و پرورش اطاقور و سایر اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش اطاقوربرگزارشد.


رییس آموزش و پرورش اطاقور ضمن بیان این نکته که آموزش و پرورش اطاقور درخصوص شیوه حضوری از ادارات برتر در استان بوده گفت: بیش از ۹۰درصد دانش آموزان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس منطقه حضور داشتند.
حبیب اله عوض خواه، در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش اطاقور در جذب افراد بیسواد و بازمانده از تحصیل بیش از ۱۰۰درصد اقدام نموده گفت: با توجه به محرومیت منطقه و وضعیت مالی مدارس امیدواریم مسئولین محترم در خصوص پرداخت حاملهای انرژی کمک کنند.

وی در ادامه به امتحانات دی ماه سال‌جاری دانش آموزان اشاره کرد و افزود: تمامی امتحانات داخلی منطقه به شیوه غیر حضوری و از طریق سامانه مجازی شاد و سایر امکانات برگزار می‌شود فقط امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دو حوزه شهید محبی و شهید آیت اله سعیدی به تفکیک جنسیت به شیوه حضوری خواهد بود.

رییس آموزش و پرورش اطاقور در خصوص اینترنت دانش آموزان بخصوص در روستاهای مناطق بالادست اظهار داشت: امیدواریم برای پوشش اینترنت در روستاهای بخش اطاقور تدابیری از طرف مسئولین محترم اتخاذ شود.
وی خاطرنشان کرد:خیرین بزرگوار کمک های بسیار خوبی به مدارس و دانش آموزان عزیز نمودند که مهمترین این کمکها را میتوان به مواردی از قبیل؛ اهدا ۶ دستگاه گوشی همراه ، ماسک و مواد ضدعفونی ، لباس و لوازم التحریر نام برد.


صفر شریفی،بخشدار اطاقور نیز در این جلسه با بیان اینکه ذ آموزش و پرورش اطاقور و فرهنگیان این منطقه در سال تحصیلی جدید بسیار خوب و درخشان ظاهر شدند، گفت: آموزش وپرورش اطاقور تعامل بسیار خوبی با مسئولین بخش و شهرستان دارد.
گزارش: زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …