یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

والیبالیست های نونهال قهرمان لنگرود توسط شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود تجلیل شدند /شهردار لنگرود :حضور نونهالان والیبالیست شهرداری لنگرود بر بام والیبال گیلان، ماحصل تلاش مدیریت و کادر فنی است / رییس شورای شهر لنگرود:شورای اسلامی شهر حامی قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش لنگرود است.

والیبالیست های نونهال قهرمان لنگرود توسط شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود تجلیل شدند

شهردار لنگرود :حضور نونهالان والیبالیست شهرداری لنگرود بر بام والیبال گیلان، ماحصل تلاش مدیریت و کادر فنی است

رییس شورای شهر لنگرود:شورای اسلامی شهر حامی قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش لنگرود است.

دکتر صادق‌پور ، شهردار در مراسم قدر دانی از قهرمانان نونهال والیبالیست در لنگرود گفت: حضور نونهالان والیبالیست شهرداری لنگرود بر بام والیبال گیلان، ماحصل تلاش مدیریت و کادر فنی و نشان‌دهنده پتانسیل بالای ورزش و والیبال شهرستان می‌باشد.

به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود از بازیکنان و کادر فنی تیم مینی والیبال شهرداری لنگرود (کانون صبوحی) که در مسابقات قهرمانی نونهالان گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند تجلیل به عمل آمد.

در این نشست که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر عامل و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری لنگرود و بازیکنان و خانوادها یشان همراه بود با اهدای هدیه از کادر فنی و بازیکنان تیم مینی والیبال شهرداری لنگرود تجلیل بعمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن فداکار «رئیس شورای اسلامی شهر» نیز در این جلسه و طی سخنانی با تقدیر از عملکرد باشگاه شهرداری در حوزه والیبال و علی الخصوص رده‌های سنی پایه، اعلام کرد: شورای اسلامی شهر حامی قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش لنگرود؛ خاصه نونهالان و نوجوانان است.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …