یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

بازدید میدانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی رازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به صورت میدانی بازدید کرد و در جریان کم و کیف خدمات سلامت‌محور آن قرار گرفت.

دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز از مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به صورت میدانی بازدید و از تلاش‌های کادر درمان در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن سال نو را به کادر درمان و کارکنان مرکز تبریک گفت.

دکتر آشوبی در جریان بازدید میدانی از مرکز آموزشی درمانی رازی رشت با کادر درمان، بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات سلامت‌محور آن مرکز قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در استان گیلان، بر آمادگی مرکز آموزشی درمانی رازی به جهت افزایش تخت‌های بستری در برخی از بخش‌ها تاکید کرد

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …