یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

رشد ۷۵ درصدی وصولی درآمد منطقه پنج شهرداری رشت در سال ۹۹

آمد منطقه پنج در سال 99 علی مقصودی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت گفت: شهرداری منطقه پنج در سال گذشته ۷۵ درصد رشد درآمدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، علی مقصودی مدیر منطقه پنج شهرداری رشت با بیان این موضوع اظهار داشت: میزان درآمد تعیین شده در بودجه سال۹۹ منطقه۵ شهرداری رشت بیست و دو میلیارد و چهارصد و نود و پنج میلیون تومان بوده که با تلاش مضاعف عوامل منطقه ۵ سی و نه میلیارد و چهارصد و شصت و دو میلیون و دویست وسی و سه هزار تومان وصول گردید.

علی مقصودی با بیان اینکه عمده تمرکز در منطقه۵ تحقق کد درآمدی، وصول مطالبات شهرداری از مودیان بدهکار درسطح منطقه بوده است، افزود: منطقه پنج شهرداری رشت ضمن تحقق کامل تعهدات درآمدی، نسبت به میزان درآمد پیش بینی شده در بودجه، حدود ۷۵% رشد درآمدی را پشت سر گذاشت که نسبت به عملکرد ۵ منطقه شهرداری، رتبه اول را کسب نمود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تناژ و متراژ آسفالت اجرا شده در سال گذشته، توضیح داد: متراژ آسفالت انجام شده در سال ۹۹ در سطح منطقه ۵ شهرداری رشت ۳۴۳۴ متر مربع و وزن آسفالت اجرا شده در این منطقه ۵۹۸۵ تن بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری رشت همچنین روند صدور پروانه‌های ساختمانی در این منطقه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال ۹۹ تعداد ۲۷۰ پروانه ساختمانی صادر شد که این آمار در مدت مشابه سال ۹۸، ۱۴۴ مورد بوده است که شاهد رشد ۸۷/۵ درصدی در این حوزه هستیم.

وی در ادامه برخی از پروژه های عمرانی شاخص این منطقه را برشمرد و افزود: پیاده رو سازی معابر محدوده منطقه پنچ، جدولگذاری، بهسازی، مرمت، تعویض و آماده سازی جداول در مسیرهای مختلف این منطقه، اجرای عملیات احداث سرویس بهداشتی در مسکن مهر، عملیات لایروبی و همسطح سازی منهول های شبکه فاضلاب معابر محدوده منطقه، زیرسازی، آسفالت، لکه گیری و روکش آسفالت و ترمیم نوار حفاری خیابان ها و کوچه های محدوده منطقه از جمله پروژه های اجرا شده در سال ۹۹ بوده است.

علی مقصودی در پایان گفت: رفع آبگرفتگی، ترمیم، ساخت و نصب چاهچه آب های سطحی مسیرهای مختلف، رگلاژ معابر و کوچه ها، شن ریزی و تسطیح بلوارها، رنگ آمیزی جداول، نرده ها، خط کشی عابر پیاده، خط کشی محل پارک معلولین و جانبازان، نصب سرعتکاه و نصب علائم ترافیکی، اصلاح هندسی، اصلاح و ترمیم سرعتکاه ها از دیگر پروژه های مورد اجرا در این منطقه بود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …