جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
  • شهریور ۱, ۱۴۰۱
  • مدیر عامل شرکت گاز گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

    از ۵۲ شهر گیلان به جز شهر ماسوله ۵۱ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند/گازرسانی به سیستان و بلوچستان از اجرا تا پیشرفت ۹۲ درصدی توسط شرکت گاز گیلان انجام گرفته است

    مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت:شرکت گاز گیلان از سوی شرکت ملی گاز ایران به دلیل گاز رسانی به روستاهای صعب العبور به عنوان استان معین در امر گاز رسانی به شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است و کار گاز رسانی به سیستان و بلوچستان را از اجرا تا پیشرفت ۹۲ درصدی انجام می‌دهد.

    عیسی جمال نیکویی اضافه کرد: بالغ بر ۱۰۵ کیلومتر خط تغذیه و ۵۲۰ کیلومتر شبکه گاز در منطقه سیستان کار شده است.

    وی در آغاز این نشست روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت و افزود:شما اصحاب رسانه وجدان بیدار جامعه هستید و در بحرانهای مختلف طبیعی همچون همه گیری ویروس کرونا، برف ،سیل ،زلزله و … همواره همراه و همگام با مسئولین در خنثی کردن بحرانها تلاش کرده آید.

    جمال نیکویی در ادامه سخنان خود در از برنامه های هفته دولت امسال شرکت گاز گیلان خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور گیلان گازرسانی میشوند .

    وی این روستا ها را در شهرستانهای رودسر، شفت و تالش ،لنگرود،املش و استارا اعلام کرد.

    مدیر عامل شرکت گاز گیلان همچنین از گاز رسانی و گاز دار ساخت۲۶ واحد صنعتی جمعا” با اعتبار بالغ بر ۲۶۳۱۶۶میلیون ریال خبر داد و یادآور شد: شرکت گاز گیلان برای رفاه و آبادانی مردم استان گام های بلندی برداشته است.مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه میزان برخورداری مناطق شهری استان از گاز ۹۹/۹۷ درصد است گفت:۷۳۲۴۳۰ مشترک شهری گیلان از گاز طبیعی بهره مند هستند و در حال حاضر دو هزار و۹۰۵ روستای استان با بهره مندی حدود ۹۶ درصد، گازدار هستند.

    نیکویی شرکت گاز گیلان را پیشرو شرکتهای گاز استانی در ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: عملیات توسعه ای گاز در استان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و این شرکت در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین اجرای پروژه های کیفی مانند پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب گاز را در اولویت قرار داده است.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان از شبکه گذاری ۱۷ هزار و ۲۱۰ کیلومتردر حوزه روستای خبرداد و افزود: درصد برخورداری در بخش روستایی ۹۶ درصد می باشد.

    مهندس نیکویی درخصوص وضعیت تعمیرات گاز در استان گیلان گفت: افزایش متقاضیان گاز طبیعی و گسترش روزافزون تأسیسات گاز در استان، بر ضرورت نگهداری و تعمیرات دوره‌ای ایستگاه‌ها و خطوط گاز، بیش از پیش افزوده است.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان در برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۲ یادآور شد: غیر از هفته دولت امسال گازرسانی به ۱۱۹ روستای محروم از نعمت گاز را با اعتبار ۳۹۹ میلیارد تومان در حال برنامه ریزی داریم.

    وی اظهار داشت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است و با این نگاه برای برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی تلاش می‌کند و در این راستا سامانه اختصاصی۳۴۱۴جهت پرداخت تلفنی صورتحساب گاز قابل استفاده می باشد و مشترکین می توانند در تمانی ساعات شبانه روز صورتحساب گاز خود را بوسیله این سامانه پرداخت نمایند.

    جمال نیکویی سپس به انعقاد تفاهم نامه شرکت گاز گیلان با پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت: امضای این تفاهم نامه زمینه استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های شرکت‏های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان گیلان را فراهم می نماید.

    مدیر عامل گاز گیلان یادآور شد: همکاری های دو سویه می تواند زمینه بر آورده ساختن نیازمندی های این شرکت و نیز فرصت اشتغال و سرمایه گذاری را برای این مراکز به وجود آورد.

    مدیرعامل شرکت گاز گیلان از رسانه هایی که بیشترین اخبار را در رسانه های خود پوشش داده بودند در پایان مراسم تقدیر کرد.

    گزارش: زهرا رگان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.