یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

دیدار فعالان فرهنگی اجتماعی لنگرود با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی

تعدادی از جوانان فعال فرهنگی اجتماعی شهرستان با مهرداد لاهوتی نماینده منتخب مردم لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پس از باران به نقل از لنگر خبر فعالان شهرستان در این دیدار موارد و پیشنهادات مختلفی را در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، محیط زیست، گردشگری، ورزشی، بهداشت و سلامت و همچنین کم کاری وعدم حمایت مسؤولین از نخبه‌های شهرستان و اشتغال آفرینان و غیره مطرح کردند که مورد توجه مهرداد لاهوتی قرار گرفت و مقرر شد مطالب مطرح شده در قالب یک طرح پیشنهادی مدون به نماینده منتخب مردم تقدیم شود.

طی هماهنگی‌های انجام شده با نماینده منتخب و در راستای توسعه و تعالی هرچه بیشتر شهرستان در حوزه‌های مختلف و شناخت و معرفی بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان لنگرود، این جلسات در قالب کارگروه‌های مختلف و تخصصی در طول سال برگزار شود.

اسماعیل یکتایی آزاده و جانباز ۷۰ درصد، مهرانه به نهاد هنرپیشه مطرح کشور و چهره شاخص رادیو و تلویزیون و سامان رضی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک از چهره‌های شاخص و از جمله مدعوین حاضر در جلسه بودند

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …