دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد

پس از باران/ رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به ‌عنوان دبیر سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، طی حکمی از سوی حمید نیلی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،رضا زنده دل، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد.
در این حکم آمده است:
اهیمت مبانی شهروندی و رفتار اجتماعی در فرهنگ عمومی جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست و تأثیرات شگرف آموزه های ارزشمند علوم اجتماعی و اخلاق جمعی در شکل گیری جوامع سالم و پویا مورد وثوق و تایید تمام دانشمندان این حوزه است.
جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به عنوان یک رویداد مردمی و صمیمی توانسته است با بهره گیری از ظرفیت های شیوا و رسای هنر تئاتر در نشان دادن و توجه بخشیدن عموم شهروندان، مسئولان و تصمیم سازان به چالش‌ها،معضلات و نارسایی های شهری گام‌های موثری بردارد و راهکارهایی برای برون رفت از این چالش‌ها و رفع نواقص و کمبود ها ارائه دهد.
اکنون این نهال ارزشمند در آستانه بلوغ و پویایی و ثمربخشی است و صدالبته نیازمند پایش و مراقبت و توجهی دوچندان تا یاری بخش مردمان شری فو متعهد و دغدغه مند برای رسیدن به شهری سالم، پویا و با نشاط باشد.
به موجب این حکم و نظر به تخصص و جایگاه مدیریت شهری جنابعالی به عنوان «دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.
شایسته است ارتباط مستمر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و شورای محترم سیاستگذاری جشنواره در خصوص مراحل برنامه ریزی و برگزاری این رویداد هنری مبذول گردد و از توان اجرایی و تخصصی هنرمندان محترم استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی استان بهره برداری شود.
امید که در سایه الطاف پروردگار، با همراهی شورای محترم اسلامی شهر لاهیجان، نهادهای همراه و هنرمندان و به ویژه شهروندان هنردوست در برگزاری این رویداد پیروز و سربلند باشید.
لازم به ذکر است، سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هفته آخر شهریور ماه برگزار خواهد شد.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …