یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد پیشگیری و قرارگاه عملیاتی بیماری کرونا مطرح کرد:

محدودیت ها در دو روز پایانی آذرماه با شدت بیشتری اعمال می شود

به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: اصناف به جز مشاغل گروه۱ در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروها  از ساعت ۲۰ در روزهای مذکور ممنوع و مشمول جرائم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: دکتر رضائی در پنجاه و پنجمین جلسه مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به جایگاه نخست واگیری کرونا در دور همی ها و تجمعات فامیلی و خانوادگی اظهار داشت؛ در پی گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیاری از شهرهای کشور از قرمز به نارنجی و از نارنجی به زرد تبدیل شده است و کماکان اعمال محدودیت ها ادامه دارد، لذا اعضای ستاد با همکاری اصحاب رسانه نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص ضرورت مراعات دستورالعمل ها با همان جدیت و قاطعیت دوران اوج کرونا اقدام کنند. 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با تقدیر از همکاری و همراهی مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی طرح غربالگری شهید سلیمانی، تاکید کرد که تداوم رعایت دقیق این دستورالمعل‌ها بویژه در مناسبت‌های پیش رو، برای عبور از وضعیت شکننده کنونی و رسیدن به یک وضعیت پایدار در فرایند مهار کرونا ضروری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: اصناف به جز مشاغل گروه ۱ ساعت ۱۸ امروز و فردا ۲۹ و ۳۰آذر تعطیل و تردد خودرو‌های شخصی نیز در روزهای مذکور ، از ساعت ۲۰ ممنوع است.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …