جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
  • مرداد ۲۶, ۱۴۰۱
  • حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن فداکار در مراسم تجلیل از خبرنگاران لنگرود گفت: بنده به احترام مقام شامخ شما خبرنگاران قیام میکنم و احترام میگذارم.

    اختصاصی/ به مناسبت گرامی‌داشت مقام خبرنگار شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود طی مراسمی از اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل به عمل آوردند و زحمات یک ساله شان را ارج نهادند .

    در این مراسم که با حضور همه اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری برگزار شد، مصطفی طالبی، سرپرست شهرداری لنگرود با گرامی داشتن یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای خبرنگار گفت: ایام تاسوعا و عاشورای امسال مصادف شد با روز خبرنگار که خود تداعی کننده این امر است که خبرنگاران رسالت بس بزرگی در جامعه دارند و باید ارزش و قداست قلم را بیش از پیش پاس بدارند.

    وی خبرنگاران را چشم تیزبین و زبان گویای جامعه دانست و از آنان به عنوان بازوان بازوان مهم مسئولین در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت: شغل شما بسیار حساس و قابل احترام است و همواره باید سعی کنید عدالت را رعایت کنید و ارزش قلم را پاس بدارید.

    دکتر فداکار، رئیس شورای شهر لنگرود نیز در ادامه جایگاه خبرنگاران را بسیار مهم و رسالت آنان را بزرگ دانست و افزود؛ کلمه «نبی» یعنی خبر رسان و همچنان که نبی یعنی کسی که خبر می رساند و نقش بزرگی در اطلاع رسانی جامعه دارد و شما خبرنگاران نیز جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارید و به عنوان پیام آوران و خبر دهندگان شناخته شده اید و در امر اطلاع‌رسانی نقش مهمی دارید.

    حجت الاسلام و المسلمین فداکار تصریح کرد: متاسفانه در یک ساله عمر شورای ششم شهر لنگرود مشکلات زیادی برای شورای شهر ما به وجود آوردند و بسیاری از سیستم ها و نهادها خواستیم که دست ما را بگیرند ، برخی دست ما را گرفتند و بعضی هم دست یاری ما را رد کردند اما شما خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره در کنار ما ، مردم و شهر لنگرود بودید و دست ما را گرفتید بنابراین بنده به احترام مقام شما خبرنگاران قیام می کنم.

    وی به اتفاق همه ی اعضای شورای شهر لنگرود به پاس مقام خبرنگاران از حتی خود بلند شدند.

    گزارش: زهرا رگان

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.