یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر رشت با رئیس اتاق بازرگانی گیلان مطرح شد: کمیته‌های مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی برای حوزه اقتصاد و گردشگری

به گزارش« پس از باران» به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گیلان ؛ شوقی شهردار و کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت  با رضائیان رئیس اتاق بازرگانی گیلان ، در محل پارلمان بخش خصوصی دیدار کردند . 

 رضائیان  رئیس اتاق بازرگانی گیلان از اهمیت تشکیل کمیته‌های مشترک بین شهرداری و اتاق بازرگانی برای حوزه اقتصاد و گردشگری سخن گفت و تصریح کرد:تاکنون در حوزه جذب گردشگر در گیلان جزیره ای عمل شده در حالی که شهرداری در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در اختیار دارد، چنانچه بتوان کارگروه مشترکی بین شهرداری و شورای شهر با اتاق بازرگانی گیلان در زمینه جذب گردشگر تشکیل داد، می توان به افزایش میزان ماندگاری گردشگران خارجی در شهر رشت  کمک شایانی نمود.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی در تدوین سیاست های جذب گردشگر و همکاری در پروژه های مختلف اقتصادی در شهررشت آماده همکاری با شهرداری است، در صورت این همراهی، تعریف و بازدهی پروژه ها موثرتر خواهد بود.

  شوقی شهردار رشت  در این دیدار گفت: رویکرد دوره جدید مدیریت شهری و شورای ششم شهر رشت بر توجه ویژه به بخش اقتصاد و حمایت از سرمایه‌گذاری تمرکز دارد و تلاش داریم در راستای ادای سهم خود در این حوزه، رشت را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل نماییم و یک مولفه مهم در جهت تحقق این هدف را جلب حمایت و همراهی پارلمان بخش خصوصی این شهر می‌دانیم.  

کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت هم تصریح کرد: پارلمان بخش خصوصی استان گیلان  می تواند یک ظرفیت مغتنم در بحث مشاوره اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای شهرداری باشد. هیچ تشکلی به قواره اتاق بازرگانی در گرد هم آوردن دلسوزان اقتصاد کشور، موفق نبوده و از این حیث، جایگاهی ارزشمندی دارد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …