یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

اداره کل میراث فرهنگی گردشگری، صنایع دستی گیلان برگزار می کند اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان گیلان در تالار مرکزی رشت

اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان برگزار می شود

در راستای برگزاری اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان برگزار می شود نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان گیلان با حضور فرماندار رشت و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان برگزار شد.

ولی جهانی در این نشست با اشاره به برگزاری همایش نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گفت: این همایش ۲۳ الی ۲۶ آبان در تالار مرکزی شهر رشت برگزار می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: گیلان از جمله استان های است که فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دارد و بر اساس برنامه ریزی هایی انجام شد تا در هر شهرستان مطابق شرایط آن شهرستان سرمایه گذاری ها را انجام دهیم.

جهانی ادامه داد: پیش بینی ما این است که بیش از ۲۰۰ برنامه سرمایه گذاری به دبیر خانه ارسال شود و تا الان ۵۰ برنامه سرمایه گذاری به دبیرخانه ارسال شده است.

وی از دیگر اهداف این همایش را معرفی فرصت های سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: پیشنهاد ما به وزارتخانه این بوده که گیلان به عنوان پایلوت سرمایه گذاری در سواحل معرفی شود.

جهانی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری با حضور ۶۰ غرفه از شهرداری های مختلف استان در تالار مرکزی برگزار می شود، افزود: اولین هتل ۵ ستاره در مسکن در مرحله دریافت پروانه برای بهره برداری قرار دارد و همچنین موانع احداث هتل ۲۲ طبقه در خیابان پرستار رشت در حال برطرف شدن است که با احداث این هتل ظرفیت اقامتگاه ها رشت تکمیل می شود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …