جمعه / ۲۷ مهر / ۱۴۰۳
×
ایجاد کلینیک صنعتی مرکز فناوری کسب و‌کار در شرکت شهرک های صنعتی
  • دی ۲۴, ۱۴۰۱
  • ایجاد کلینیک صنعتی مرکز فناوری کسب و‌کار در شرکت شهرک های صنعتی

    مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان از فعالیت مرکز فناوری کسب و کار با استقرار مشاورین در حوزه های مختلف در زمینه های مالی فنی بازار حقوقی مدیریتی و… در قالب کلینیک صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد.

    مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان از فعالیت مرکز فناوری کسب و کار با استقرار مشاورین در حوزه های مختلف در زمینه های مالی فنی بازار حقوقی مدیریتی و… در قالب کلینیک صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی گیلان خبر داد.

    سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی بر اساس اهداف و ماموریت های اصلی خود مباحث ارتقا و توانمندسازی واحد‌های صنعتی را با جدیت دنبال می کند تا از این طریق به صادرات محصولات دست پیدا کنیم.

    مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان که در جریان نخستین نمایشگاه کسب‌و کار که در محل نمایشگاههای دائمی گیلان و با حضور استاندار گیلان گشایش یافته بود ، ضمن ارزیابی به اهمیت چنین نمایشگاههایی که می تواند دستاوردهای بخش تولید ، صنعت ، تجارت و صادرات را به خوبی منعکس نماید و فضایی برای تبادل افکار و تجربه بخش خصوصی با یکدیگر باشد برپایی چنین نمایشگاههای را مطلوب و‌همراه با نگاه آینده نگری به حوزه کسب و کار تلقی کرد و گفت:مرکز فناوری کسب و کار با استقرار مشاورین در حوزه های مختلف در زمینه های مالی فنی بازار حقوقی مدیریتی و… در قالب کلینیک صنعتی در حال فعالیت می باشد.

    به گفته مهندس مهدی محبوبی زمینه فعالیت کلینیک شامل زیرساخت تا راه اندازی ،شناسایی و رفع نیازهای فناوری ،مشاوره در حوزه بازار و تشکیل کنسرسیوم های صادراتی ،عارضه یابی های سریع تا عمیق، بهبود فرایند تولید است.

    وی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی که بر اساس اهداف و ماموریت های اصلی خود مباحث با ارتقا و توانمندسازی واحد‌های صنعتی با جدیت برنامه های خود را دنبال می کند تصریح کرد: از این طریق می توان به صادرات محصولات دست پیدا کنیم چرا در کلینیک صنعتی برنامه های کوتاه ، میان و بلند مدت دیده شده است.

    محبوبی برپایی نمایشگاه ها را تیز اساسی و ضروری دانست و به نمایشگاه کسب و کار که در حال برپایی است اشاره داشت و اطهار کرد: در نمایشگاه ها بسیاری از محصولات تولیدی شناخته می‌شوند و زمینه صادرات برای آنها مهیا می شود.

    به اذعان وی در حال حاضر در استان گیلان برای ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آمادگی لازم وجود دارد و در جهت ارتقا و توانمندساری واحد‌های صنعتی با نگاه حمایتی با آنان مساعدت خواهد شد.

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.