یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای چوکا: چوکا را در کمترین زمان ممکن به سوددهی می رسانیم

خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای چوکا: چوکا را در کمترین زمان ممکن به سوددهی می رسانیم

در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال پایدار، در کوتاه ترین زمان ممکن با تخصیص اعتبار لازم در بحث تامین مواد اولیه، چوکا را به سوددهی خواهیم رساند.

به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا)، از واحدهای مختلف این مجتمع عظیم صنعتی در شمال کشور بازدید نمود.

در این بازدید که محمدیاری ، نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارش توسط باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت، ظرفیتهای موجود و برنامه های در دست اجرا و همچنین طرح تحول و دستاوردهای چوکا در سال 1401 مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این بازدید، نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر آماده بودن زیرساخت های لازم و ظرفیتهای بالقوه در مجتمع چوکا گفت: آمادگی داریم با تمام توان و حمایت های لازم و تخصیص اعتبار لازم، ظرف مدت 2 ماه، ظرفیت تولیدات چوکا را افزایش داده و به سوددهی برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چوکا دارای ظرفیت بسیار بالایی در سطح منطقه و کشور است و با توجه به زیرساخت های موجود و برنامه ریزی مدون و منسجم، در کوتاه ترین زمان ممکن می بایست به ظرفیت کامل تولیدات خود برسد.

53% سهام شرکت چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و 47% سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که پس از سال ها مساعدت مالی آن به چوکا تحقق پیدا خواهد کرد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …