یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

هلدینگ نوروزی پیشتاز در اشتغالزایی پایدار


هلدینگ نوروزی پیشتاز  در اشتغالزایی پایدار 

? درهلدینگ نوروزی پیشتاز  در اشتغالزایی پایدار  حاشیه برگزاری دومین جشنواره ملی حصیر ایران با  نوروزی، مدیریت هلدینگ نوروزی و  مجموعه گردشگری آریایی که این جشنواره در آن برگزار شد گفتگویی داشتیم.


وی که عضو شورای اسلامی روستای فشتکه نیز می‌باشد طی گفتگویی با خبرنگار ما یکی از بزرگترین اهداف برگزاری جشنواره حصیر را در روستای فشتکه کمک به معرفی هرچه بیشتر این صنعت بومی و محلی عنوان کرد و گفت: امروز اشتغال پایدار بزرگترین مقوله ماندگاری جمعیت و عدم مهاجرت روستاوندان به شهرهاست  ثبت ملی روستای حصیر ایران سبب شده نه تنها در فشتکه مهاجرت به شهرها نداشته باشیم بلکه شاهد مهاجرت معکوس به این روستا هستیم.

وی ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این جشنواره اعم از فرمانداری ، بخشداری خمام، میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: هلدینگ نوروزی در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی  امروز گوشه ای از امور را در برگزاری جشنواره گرفته و سعی نموده تا با در اختیار قرار دادن مکان  نشاط اجتماعی را در میان مردم ایجاد نماید.

مدیر مجموعه آریایی گفت: این مجموعه در طول سال همواره  خصوصا بعد از فروکش کردن بیماری همه گیری کرونا در خدمت اهالی و همه مردم خوب گیلان و ایران است و خدمات ارائه می‌دهد.

هلدینگ نوروزی در سال 1400 با هدف ارائه خدماتی همچون؛ مجموعه بزرگ گردشگری آریایی,خرید و فروش ملک آنلاین,فروشگاه صنایع دستی,خدمات طراحی سایت و سئو،پیمانکاری خدمات گاز گیلان،کارگاه بلوک زنی پیشرفته و  خدمات جشن  احداث شد.


گفتنی است این  هلدینگ  با ایجاد اشتغال در زمینه های نام برده شده سعی دارد تا بازار گسترده خدمات آنلاین را  نیز در دست بگیرد و  با ایجاد تور های گردشگری در بهترین مکان در استان گیلان و همچنین فروش صنایع دستی حصیر بافی که دست رنج افراد بومی روستای ملی  فشتکه است ،درآمد زایی  خوبی را برای بومیان این منطقه رقم بزند.


آدرس هلدینگ:
تلفن : 01333721423
رشت – بلوار دیلمان ۱۰۰ متر مانده به چهار راه بهشتی – جنب خیابان – شیرخانی – عمارت سیرتی – طبقه اول واحد ۲

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …