یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

آغاز رسمی و سراسری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی استاندار گیلان: منشأ حرکت و قیام میرزا کوچک خان صددرصد دینی و مذهبی بوده است

آغاز رسمی و سراسری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی
استاندار گیلان: منشأ حرکت و قیام میرزا کوچک خان صددرصد

دینی و مذهبی بوده است

اختصاصی پس از باران /با حضور نماینده ولی فقیه ، استاندار، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ، روحانیون و اقشار مختلف مردم در تالار مرکزی رشت در خال برگزاری است

دکتر عباسی با بیان اینکه مراسم میرزا کوچک خان نباید فقط به یک روز منحصر شود گفت: ما گیلانی ها باید به وظایف خودمان در این خصوص به درستی عمل کنیم باید ببینیم در صد سال اخیر چه خلایی در تاریخ در بیان مبارزه این مرد بزرگ وجود داشته وچه باید انجام دهیم؟

وی با بیان اینکه باید با افتخار اسم ایشان را بیاوریم افزود؛ صدا و سیما باید در ساخت فیلم و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان سعی کن تا نام این قهرمانان را ماندگار کن. .
او یادآور شد: صدا سیما بیاید فیلم های فاخر درست کند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اگرچه درباره میرزا کوچک خان جنگلی فیلم درست کرده اند اما کافی نیست باید در ابعاد مختلف شخصیت ایشان مورد بررسی قرار گیرد و در اختیار مردم قرار گیرد.

دکتر عباسی گلایه کرد: چطور صداو سیما فیلم کره ای را چند بار پخش میکند اما فیلم میرزا کوچک خان را پخش نمی‌کنیم .
وی با بیان اینکه باید نکات اصلی قیام جنگل را به نسل آینده اعلام کنیم و قضیه جنگل یک قضیه ویژه است اظهار داشت: منشأ حرکت و قیام میرزا کوچک خان صددرصد دینی و مذهبی بوده است..

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: معمار کبیر انقلاب با تکیه بر همین مبانی دینی و اعتقادی و وحدت مردم این نظام را تشکیل دادند.
بارها در سال ۹۱ در خصوص کنگره ملی میرزا کوچک خان یک حرکت صددرصد دینی و مذهبی است.
استاندار گیلان گفت: باید قیام شهید میرزا کوچک خان جنگلی و دفاع شهدای دفاع مقدس را حلقه واصله به قیام عاشورا بدانیم .

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …