یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ؛بهره برداری از 88 پروژه راهداری گیلان در ایام ا… دهه فجر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ؛بهره برداری از 88 پروژه راهداری گیلان در ایام ا… دهه فجر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از به بهره برداری رسیدن 88 پروژه راهداری با بیش از 2200میلیارد ریال اعتبار طی دهه فجر امسال خبر داد.

غلامعلی نیک فهم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اعلام کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 88 پروژه راهداری با اعتباری معادل 2هزار و 200 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی به پروژه های راه شامل؛ احداث، بهسازی و آسفالت راه های روستایی(39 پروژه) به میزان 72کیلومتر با هزینه 1020میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت محورهای اصلی و شریانی(7پروژه) به طول 36 کیلومتر و با اعتبار588 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: در زمینه روشنایی راه ها نیز ایجاد 7 نقطه در قالب 7 پروژه با هزینه 30میلیارد ریال و ایجاد روشنایی طولی به میزان 7/5 کیلومتر در 2 پروژه و با اعتبار 100میلیارد ریال انجام شده است.

نیک فهم در مورد احداث و بهسازی ساختمان ها بیان داشت: احداث ساختمان اداری در شهرستان املش با 45 میلیارد ریال، احداث و بازسازی سوله های نمک و ماشین آلات 2 باب با اعتبار 5میلیارد ریال، بهسازی 9 باب راهدارخانه با هزینه 18میلیارد ریال و همچنین یک باب بهسازی ساختمان پلیس راه با 30 میلیارد ریال بوده است.

وی در رابطه با احداث و بازسازی پل و ابنیه فنی به ساخت یک دستگاه پل با 95 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: 13 دستگاه ابنیه فنی در قالب 13 پروژه و با اعتبار 226 میلیارد ریال بازسازی و بهسازی شدند. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: با 41/5میلیارد ریال نیز 6 دستگاه ماشین آلات راهداری بازسازی شدند.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …