یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد: بیش از ۵۴ هزار خودرو وارد گیلان شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد: بیش از ۵۴ هزار خودرو وارد گیلان شد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار، طی ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۴ اسفندماه جاری تا امروز) ۵۴ هزار و ۹۸۳ خودرو وارد استان شد . غلامعلی نیک‌فهم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۴۶ هزار و ۷۵۶ خودرو از محورهای خروجی استان گیلان خارج شده‌اند.

وی بیان کرد: بیشترین میزان ورود خودرو در گیلان از سمت آزاد راه قزوین _ رشت با ۲۱ هزار و ۷۶۵ دستگاه خودرو و محور رامسر به چابکسر با ۱۷ هزار و ۲۲۸ هزار خودرو ثبت شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطر نشان کرد: بیشترین میزان خروجی خودرو نیز طی این مدت در محور چابکسر به رامسر با ۱۶ هزار و ۵۴۳ خودرو بوده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس میزان ورود خودرو از محورهای ورودی استان گیلان هشت درصد و آمار خروج خودرو ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته‌ است.شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …