یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیر کل بنیاد شهید گیلان:برنامه عملیاتی 1401 حرکتی نو ،جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری است

مدیر کل بنیاد شهید گیلان:برنامه عملیاتی 1401 حرکتی نو ،جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در نشست صمیمی با تیم ارزیابی عملکرد برنامه عملیاتی این طرح را حرکتی نو در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری دانست.

محمدرضا داوطلب در نشست صمیمی با تیم ارزیابی عملکرد برنامه عملیاتی سال 1401 این طرح را حرکتی نو در جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگری توصیف و اظهار کرد: در طول سال جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو چند دستگاهی در کشور بوده که با ارائه برنامه عملیاتی و چشم انداز رویکرد خود در طول سال علاوه بر ترسیم نقشه راهی دقیق، نسبت به ساماندهی مالی و نظارت دقیق بر روند خدمترسانی اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو معدود دستگاه هایی است که در چند وجه و جبهه فعالیت دارد گفت: برنامه عملیاتی علاوه بر اینکه انسجام بخش امور تمام حوزه های تخصصی است قادر خواهد بود تا نقاط ضعف و قدرت را نمایان کرده و مجموعه مدیران را در بهبود امور یاری رسان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به اینکه اجرای درست و کامل برنامه عملیاتی از ابتدای سال تاکنون با بازخورد مثبت جامعه ایثارگری همراه بوده است افزود: ایثارگران محق قانونی، شرعی و اخلاقی هستند و تمام تلاش مجموعه بنیاد همیشه ارائه خدمت به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن است.

حسن مصلحی، مسئول تیم ارزیابی عملکرد برنامه عملیاتی نیز با ادای احترام به مقام شهدای گیلانی با اشاره به وضعیت مطلوب گیلان در برنامه عملیاتی 1401 طی بررسی های انجام شده گفت: این طرح موجب می شود تا نمای کاملی از وضعیت هر استان ارائه و در راستای تقویت زوایای مختلف اقدام شود.

وی هدف سفرهای استانی تیم ارزیابی را آموزش و بهبود عملکرد حوزه ها در راستای خدمتگزاری مطلوبتر به ایثارگران و تعالی اهداف سازمان عنوان و تصریح کرد: برنامه عملیاتی راهبردی موفق برای فعالسازی تمام بخش ها به بهترین شکل ممکن است.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …