یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

تبریک شهردار پره سر به مناسبت شب یلدا

‍ با نام خداوندی که هر چه بخواهد همان می شود
سلام خدا بر مردم فهیم و شریف پره سر
یلدا با تمام آداب و رسومش در پیش است اما آنچه که امسال این آداب و رسوم را کم رنگ نمود کرونای تلخ است که موجب شد هندوانه شب یلدا نیز حلاوت گذشته را نداشته باشد. ولی من یقین دارم زور کرونا به صفا و مهربانی شما مردم نمی رسد. با کمک خیرین عزیز و با رنگین کردن سفره نیازمندان شب یلدا را جشن خواهیم گرفت.

اگرچه با کرونا؛ یلدای امسال ما رونق گذشته را ندارد اما خیلی از عزیزان در این شهر بودند و هستند که بدلیل فقر در تقویمشان تنها تفاوت یلدا با شبهای دیگر فقط و فقط یک دقیقه طولانی تر شدن است بر خود لازم میدانم ضمن تشکر از خیرین شهر برای کمک در راستای تدارک بسته های معیشتی و توزیع آن یادی بکنم از همه کسانی که در یلداهای قبل و در جشنهایی که شهرداری به مناسبت این یلدای باستانی برگزار می کرد حضور داشتند و در کنار ما بودند اما اکنون به حکم تقدیر نیستند.آرزوی سلامتی می کنم برای همه شما عزیزان و از طرف همکاران عزیزم و اعضای محترم شورای شهر نیز یلدا را خدمتتان تبریک عرض می نمایم. امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی یلدای خوشی داشته باشیم و با رنگین کردن سفره نیازمندان شیرینی یلدا در تمام خانه های شهرم و برای همه مردم عزیز صد چندان شود.
ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم
وین یکدم عمر را غنیمت شمریم
فردا که از این دیر فنا در گذریم
با هفت هزار سالکان سر به سریم.
یا حق
خدمتگزار مردم شهر پره سر
شهرام شهابی

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …