یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفت: صدور سند مالکیت 600 قطعه از اراضی صنعتی شهرکهای صنعتی گیلان

پس از باران/ با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با فعالان اقتصادی و صنعتی استان گیلان، ۶۰۰ سند مالکیت شهرک‌های صنعتی به متولیان و مالکان واحدهای صنعتی واگذار شد.

دکتر حسن بابایی در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان، مهندس محبوبی ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، فلاح میری دادستان کل استان گیلان و برخی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان و جمعی از مدیران واحد های صنعتی در دادگستری کل استان برگزار شد، با بیان اینکه تا کنون ۹۰ درصد اسناد شهرک‌های صنعتی ایران صادر و مالکیت آن‌ها تثییت شده است، از اتمام حدنگاری، تثبیت مالکیت و صدور اسناد تمامی شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

وی همچنین با بیان اینکه رفع معضلات قدیمی مالکیتی صنایع و تولیدکنندگان و صدور سند مالکیت به عنوان وثیقه‌ی مطمئن جهت دریافت تسهیلات و توسعه فعالیت‌های تولیدی است، یکی از مهمترین اقدامات عملیاتی کشور را در تحقق شعار سال و رشد تولید از سوی دستگاه قضایی دانست.

در این مراسم تعداد ۵۲۴ سند مالکیت واحدهای صنعتی شهرک صنعتی سفیدرود رشت به مساحت ۳۵۰ هکتار و ۷۶ سند مالکیت شهرک صنعتی لنگرود به مساحت ۵۰ هکتار به متولیان واگذار شد.
در پایان این جلسه بصورت نمادین اسناد چند واحد صنعتی به مالکان واحدها تحویل داده شد

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …