یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

سماکچی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت : رفع موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی

پس از باران/ رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر رشت گفت: مدیریت شهری رشت در تلاش است تا با تعاملات بیشتر با دستگاه ها و رفع برخی از موانع در مسیر اجرای پروژه های عمرانی رشت ، به روند اجرای پروژه ها تسریع ببخشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت محسن سماکچی در جریان بازدید از پروژه های عمرانی سطح رشت اظهار کرد: در طول ادوار شورای رشت ، این نخستین بار است که همزمان در چند نقطه از شهر پروژه هایی با این عظمت و با اعتبارات شهرداری در دست انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه ژ پنج نقش بسیار موثری در کنترل و کاهش ترافیک رشت دارد تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه بالغ بر سی درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاشیم تا با بهره مندی از اعتبارات ملی به اجرای این پروژه تسریع ببخشیم .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت با اشاره به پروژه های طرح میثاق رشت بیان کرد: پروژه های طرح میثاق در نقاط مختلف شهر از جمله حمیدیان، رودباری، باهنر و .. در دست انجام است و به حول الهی و با عزم و جدیتی که در مجموعه شهرداری وجود دارد حدود پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یقینا با اتمام این پروژه ها بار عظیمی از ترافیک رشت کاسته می شود.

سماکچی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع برخی از موانع با هدف تسریع بخشیدن به روند اجرای پروژه های عمرانی رشت نیازمند تعامل با برخی از دستگاه ها است و می توانیم در این مهم از نقش سازنده استاندار گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بهره مند شد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …