یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار لنگرود در نشست با اصحاب رسانه؛ مشارکت مردم در عرصه سیاسی نیاز اساسی جامعه است

فرماندار لنگرود در نشست با اصحاب رسانه؛
مشارکت مردم در عرصه سیاسی نیاز اساسی جامعه است

به گزارش پس از باران به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود؛ محمدرضاجلالی فرماندار شهرستان لنگرود روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه یازدهم اسفند روز انتخابات ،مشارکت مردم را در عرصه سیاسی به عنوان نیاز امروز جامعه ذکر و بر ضرورت تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در پای صندوقهای رای تاکید کرد.

محمد رضا جلالی این وظیفه خطیر را متوجه اصحاب رسانه دانست و گفت: هر چه در توان دارید مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنید.
وی خبرنگاران را از بازتاب سیاه‌نمایی تولید شده بر حذر داشت و اظهار کرد: از بکارگیری جملات وخبرهای که ایجاد سیاه‌نمایی در جامعه می کند به جد پرهیزباید شود.
فرماندار لنگرود همچنین از خبرنگاران خواست اخبار موثق و واقعی را از کانال های رسمی بویژه فرمانداری دنبال کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود امید بخشی و نشاط آفرینی را در جامعه از مسئولیت های مهم رسانه ها دانست و تصریح کرد: تلاش شود با ترسیم زیباهایی عصر ظهور وآیندهای روشن این مهم را در جامعه تقویت کنید.
وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مقبولیت و اقتدار سیاسی نظام را مخدوش نماید بیان کرد: در چنین شرایطی بر همه ما تکلیف است دشمن را در تحقق اهداف شومش ناکام سازد.
وی ابراز امیدواری کرد در یازدهم اسفند برگ زرینی بر صفحات پر افتخار نظام رقم بزنیم و این مشروط  به حضور حداکثری در پای صندوقهای رای ومشارکت وسیع در عرصه های سیاسی واجتماعی خواهد بود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …