یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

امام جمعه لنگرود در بازدید پل کنارگذر :به همت مدیریت شهری لنگرود شاهد خدمات بزرگ و ارزنده‌ای در شهر لنگرود هستیم

اختصاصی/حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، امام جمعه لنگرود در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه احداث پل در کنار گذرلنگرود( میدان شهید املاکی منتهی به لیلاشهر) که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار لنگرود انجام گرفت با بیان اینکه شهرستان لنگرود به خصوص شهر لنگرود به عنوان مرکز شهرستان به دلیل موقعیت خاص استراتژیکی نیازمند توسعه می باشد،افزود :به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در دوره اخیر شاهد اقدامات بزرگ و خدمات ارزنده ای در زمینه توسعه این شهر هستیم.

امام جمعه لنگرود خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که شاهد ارائه خدمات خالصانه از سوی مدیریت شهری لنگرود می‌باشیم.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه توسعه شهر لنگرود اراده و عزم جهادی می‌طلبد، یادآور شد :در این شرایط سخت امروز کشور که با مشکلات اقتصادی مواجه ایم و بسیاری از پروژه هایی که در حال اجرا بودند، تعطیل شده اند، الحمدالله فعالیت های عمرانی شهرداری لنگرود همچنان استمرار دارد و با همه تنگناها و مشکلات نه تنها تعطیل نشده‌اند بلکه با عزمی راسخ در حال انجام است.

وی افزود: این نشان دهنده آن است که همت و عزم خدمت به مردم در عزیزان شورای شهر و شهردار عزیز لنگرود وجود دارد و این نعمتی است که باید شاکر آن باشیم .

امام جمعه لنگرود تصریح کرد: وظیفه ما است از هر خدمتی که در این برهه بحرانی توسط دولتمردان و مسئولین انجام می گیرد، حمایت کنیم و قدردان باشیم.

وی در خصوص پروژه پل کنارگذر لنگرود گفت: این پروژه با همه مشکلات وضعیت آب و هوایی در این فصل همچنان در حال اجرا است و ما به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

حجت‌الاسلام تقوی خدمات این پل را شامل حال روستاهای اطراف شهر لنگرود نیز عنوان کرد و گفت: منافع این پروژه نه تنها شامل حال مردم عزیز شهر لنگرود خواهد بود بلکه برای همه مردم شهرستان است و حتی برخی از مشکلات روستاهای اطراف لنگرود را نیز حل خواهد کرد.

وی در پایان از همه اعضای شورای شهر و شهردار لنگرود به جهت اجرای این پروژه تقدیر و تشکر کرد.
گزارش: زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …