یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

دورهمی بانوان در پارک ساحلی آستانه اشرفیه

دورهمی بانوان در پارک ساحلی آستانه اشرفیه

به مناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه ولایت جمعی از بانوان در پارک ساحلی آستانه اشرفیه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب وسبک زندگی اسلامی دورهمی را برگزار کردند.

هما اکبری/ رایان خبر/ عزت السادات علوی ؛مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان آستانه اشرفیه هدف از برگزاری این دورهمی هارا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ضرورت آن در استحکام خانواده بیان کرد.وی افزود :دراین نشست با دعوت از همه بانوان شهرستان همچنین مسافران و بانوان حاضر درپارک سعی شده است دقایقی درکنار هم از ضرورت عفاف و حجاب به پرسش و پاسخ بپردازیم .

دراین دورهمی جمعی از بانوان ولایی ضمن گرامیداشت هفته از بانوان کم حجاب نیز دعوت کرده تا دراین دورهمی دقایقی درکنار هم نشسته و مورد پذیرایی قرار بگیرند .گفتنی است این برنامه همراه با مولودی خوانی و اجرایی سرود سلام فرمانده بصورت دسته جمعی و برپایی نماز جماعت همراه بود.لازم به ذکر است دورهمی بانوان ولایی در مناسبت و زمان های مختلف قرارست به صورت عموم ودرمکان های مختلف نیز برگزارشود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …