یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری املش در آخرین روز از هفته دولت

اختصاصی پایگاه خبری رایان خبر، در آخرین روز از هفته دولت پروژه های عمرانی شهرداری املش بصورت نمادین در کوچه پروین اعتصامی افتتاح شد

در آیین افتتاحیه این پروژه ها که با حضور فرماندار، جمعی از مسوولین شهرستان املش، رییس شورای شهر و پرسنل شهرداری در کوچه پروین اعتصامی برگزار شد ، مهندس عبداله پور ، سرپرست شهرداری املش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشتن یاد و خاطره، شهیدان رجایی و باهنر ( شهدای دولت ) گفت: امروز بصورت نمادین پروژه های عمرانی شهرداری املش در کوچه پروین اعتصامی به ارزش ریالی 57 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری املش سپس پروژه های عمرانی شهرداری املش را شامل آسفالت کوچه پروین اعتصامی به مساحت 2200 متر مربع به ارزش ریالی 4میلیارد ریال، احداث پیاده راه در حوزه باز آفرینی شهری واقع در بلوار امام خمینی(ره) با صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار که از محل در آمدهای عمومی شهرداری و حوزه باز آفرینی بوده ،محوطه سازی بقعه آقا سید حسین (ع)واقع در خیابان شهید نامجو با صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار از محل در آمدهای عمومی شهرداری ، اجرای آسفالت معابر خاکی کوچه های پروین اعتصامی و تختی با صرف ۹ میلیارد ریال از محل در آمدهای عمومی شهرداری و اعتبارات قیر بافت فرسوده ، جدول گذاری و موزاییک فرش پیاده رو خیابانهای شهید چمران و استخر وغیره با صرف ۸ میلیارد ریال از محل در آمدهای عمومی شهرداری ، جابجایی تیرهای برق مزاحم شهری و نصب تیرهای جدید سطح شهر با صرف ۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از محل در آمدهای عمومی شهرداری عنوان نمود.
عبداله پور در پایان سخنان خود از زحمات شهردار سابق و پرسنل شهرداری در به ثمر رسیدن این پروژه ها قدر دانی نمود .

گفتنی است: جمع کل اعتبارات هزینه شده این پروژه ها ۵۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
در ادامه این مراسم فرماندار املش با بیان اینکه در دوره پنجم شورای شهر در سطح شهر اتفاقات خوبی رقم خورده است ،گفت؛ به دلیل مشکلات زیاد معمولا این اقدامات بخوبی نمایان نیست و زمان زیادی لازم است تا نمود عینی پیدا کند .
محمد رنجبر از همه عوامل شهرداری و شورای اسلامی به دلیل این اقدامات ارزنده قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: امیدواریم دردوره ششم شورای شهر هم با ارتباط ،وحدت ، همکاری و تعامل بتوانند قدم‌های خوبی برای شهر املش بردارند.
وی تصریح کرد: هر جا که وحدت ،همکاری و تعامل وجود داشته باشد بی شک پیشرفت و آبادانی را شاهد خواهیم بود.
وی خطاب به شورای ششم اظهار داشت: بحث انتخاب هرچه سریعتر شهردار مورد تأکید ماست چون در شهر املش برای اجرای یکسری از پروژه ها همچون کمربندی هزینه زیادی شده و به مرحله پایانی رسیده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرماندار املش با تاکید براینکه مشکلات شهر املش کم نیست، خاطرنشان کرد: همه ما با تلاش و کوشش باید برای شهر املش قدم‌های خوبی برداریم.

گزارش: زهرا رگان

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …