دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری چاف وچمخاله به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

? شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله در پیامی آغاز ایام الله دهه فجر را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی 12 بهمن، فرارسیدن آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را تبریک گفتند. در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی
?? ماه “بهمن” ماه همدلی و همزبانی ملتی حماسی و شورآفرین است که با الهام و پیروی از رهنمونهای رهبر کبیر انقلاب و با تکیه بر حبل المتین الهی بر طاغوت زمان و خودکامان ستم شاهی با ایستادگی و مجاهدت، پیروز شدند و نوید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به آیندگان دادند.

? و اینگونه پگاه روشن پیروزی با تکیه بر کلام الهی که به راستی فرمود” والفجر” و سوگند به سپيده‏ دمی که با حاکمیت نور بر گستره هستی، پرده های ظلمات را درهم درید و افق روشن پیروزی در سایه ایستادگی مردم سلحشور ایران اسلامی معنا یافت.

? اینجانبان در آستانه فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بزرگمرد تاريخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری(مد ظله)، این ايام فرخنده را به مردم ايران اسلامي و مردم همیشه در صحنه چاف وچمخاله تبریک عرض می نماییم و از پيشگاه حضرت احديت سعادتمندي و توفيقات روزافزون را برای اين ملت شريف و غيور خواستاریم.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …