یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری رشت به مناسبت درگذشت مادر شهید علیرضا احمد محمدی

سرپرست فرمانداری رشت طی پیامی درگذشت مادر شهید علیرضا احمد محمدی را به خانواده آن مرحومه و عموم مردم ولایتمدار شهرستان رشت تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ در پی درگذشت مادر شهید علیرضا احمد محمدی، سرپرست فرمانداری رشت با ارسالی پیامی این ضایعه جانگداز را به خانواده آن مرحومه و عموم مردم ولایتمدار شهرستان رشت تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

رستگاری انسان مدیون تربیت و زحمات مادر است و مادرانی که زینب وار پیام قیام حسین (ع) را نسل به نسل در گوش جان فرزندان زمزمه می‌کنند و سلحشورانی چون شهید علیرضا احمد محمدی را پرورش می‌دهند، بی شک مصداق فرموده رسول الله (ص) اند که فرمود « مادران، مجاهدان بزرگ تاریخ بشر هستند.»

به یقین فرصت زیستن در فضایی که مادر شهید در آن تنفس می‌کند، نعمتی است غنیمت که خانواده شهدای معظم بدان مفتخرند.

اینجانب ضایعه درگذشت، مادر شهید گرانقدر علیرضا احمد محمدی را به خانواده ایشان بخصوص همکار ارجمند آقای سلمان احمد محمدی و عموم مردم ولایتمدار تسلیت عرض نموده و علو درجات آن مرحومه، سلامتی بازماندگان و استمرار راه شهید گرانقدرش را از درگاه الهی خواستارم.

حمیدرضا امام پناهی

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …