یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان عنوان کرد
وارد مدار شدن ۱۰۲ جایگاه سوخت گیلان/ عرضه بنزین با کارت در کلیه جایگاه ها از عصر امروز

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر، مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان با بیان اینکه تا پایان روز گذشته ۷۰ درصد جایگاه ها وارد مدار بهره برداری شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۲ جایگاه در مدار بهره برداری قرار دارد و ۲۵ جایگاه باقی مانده تا ظهر به بهره برداری می رسد.

کوروش بالادست در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از ساعت ۱۱:۳۰ روز گذشته اختلالی در سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور به وجود آمد، اظهار کرد: از همان ساعات اولیه کمیته بحران در منطقه گیلان شرکت پخش فراورده های نفتی تشکیل شد و همکاران به جایگاه های سوخت اعزام شدند.

وی از خارج کردن سیستم توزیع سوخت جایگاه از حالت سامانه هوشمند خبر داد و تصریح کرد: جایگاه ها در حالت آف لاین اقدام به عرضه بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان کردند.

مدیرعامل شرکت بخش فراورده های نفتی گیلان، با بیان اینکه تا پایان روز گذشته ۷۰ درصد جایگاه ها وارد مدار بهره برداری شدند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۲ جایگاه در مدار بهره برداری قرار دارد و ۲۵ جایگاه باقی مانده تا ظهر به بهره برداری می رسد.

بالادست، از ایجاد زیرساخت های لازم نرم افزاری در جایگاه های سوخت استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا عصر امروز کلیه جایگاه های بنزین گیلان می توانند به صورت سهمیه و با استفاده از کارت سوخت بنزین ۱۵۰۰ تومانی را ارائه کنند.

وی یادآور شد: با نصب دوباره داده‌ها در سیستم جایگاه های سوخت استان، امکان دریافت سوخت به قیمت مصوب ۱۵۰۰ تومان برای شهروندان گیلانی فراهم خواهد شد.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …