یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

مراسم اهدائ کلاه ایمنی برگزار شد:سلامتی جوانان عزیزمان بسیارمهم و با اهمیت است.

حمید رضایی پس از تقدیر و تشکر از بانیان و برگزار کنندگان این مراسم اینگونه برنامه ها را نمادین، آموزشی و تشویقی خواند و بهترین فرصت برای بهره مندی رانندگان خودرو و موتورسیکلتها دانست تا از حوادث دلخراش جاده ای جلوگیری شود.

حمید رضایی با ابراز ناراحتی از وقوع حوادث جاده ای گفت : این اتفاقات و تصادفات ما را موظف میکند تا در راستای کاهش اینگونه سوانح هر قدمی که میتوانیم برداریم .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه مراسم اینچنینی را برنامه ی آموزشی و بسیار با اهمیت و کارا در پیشبرد هدف کم کردن حوادث جاده دانست.

حمید رضایی با ابراز مهم بودن سلامتی جوانان افزود : این برنامه ها حامل این پیام است که سلامتی جوانان عزیزمان چقدر مهم و با اهمیت است.

وی از راکبان موتورسیکلت و رانندگان خودروهای سواری خواست تا به قوانین راهنمایی رانندگی احترام بگذارند و به آن اهمیت دهند چرا که یک سانحه میتواند مسیر زندگی یک شخص را تغییر داده و در بسیاری از موارد آنان را از رسیدن به هدف و خواسته ها و آرزوهایشان بازدارد.

فرماندار با تاکید بر جدی بودن آموزشهای راهنمایی و رانندگی سه نکته را از اهم آنها دانست و گفت :1 رعایت قوانین و مقررات آمد وشد.2.بازدید از خودرو و شناسایی و رفع نقص آن . 3. عدم تردد در مسیرها و جایگاههای ممنوعه توسط پلیس

حمید رضایی با اشاره به اینکه اگر راننده ای آیین نامه را کامل بخواند و قوانین آنرا رعایت کند،گفت :در این صورت رانندگان در بسیاری موارد میتواند از حادثه و سانحه پیشگیری کند.

فرماندار جاده های روستایی را از امنیت کمتری برخوردار دانست و رانندگان و راکبان موتورسیکلت خواست با سرعت مطمئنه و با دقت بیشتری در این جاده های تاریک و پرپیچ وخم رانندگی کند.

در پایان فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه حاضران در مراسم را سفیران انتقال فرهنگ و موجب ارتقائ فرهنگ رانندگی دانست و از آنها خواست امربه معروف و نهی از منکر در رانندگی را جدی گرفته و اجرا کنند.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …