یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
Breaking News

بازدید ارسلان زارع استاندار گیلان از سد مخزنی پلرود شهرستان رودسر

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ استاندار گیلان در حاشیه بازدید از سد پلرود گفت: سد پلرود یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در دست اجرای استان است.

ارسلان زارع با بیان اینکه این سد به سبب اهمیتی که در زمان بهره برداری در بخش های مختلف اعم از تامین آب آشامیدنی، کشاورزی، صنعتی و در آینده برای تولید برق دارد برای دولت بسیار مهم بوده که با پیگیری های انجام شده به خصوص در تامین اعتبار در همین دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قولی که پیمانکار داده بود در اجرای این پروژه اندکی تاخیر صورت گرفته گفت: امروز مشکلات موجود مرتفع شده و قرار شد با افزایش ماشین آلات، حجم انجام کار و پیشرفت فیزیکی پروژه طی هفته های آینده افزایش یابد و امیدواریم تا پایان خرداد ماه زمینه آبگیری آزمایشی سد فراهم شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این پروژه به سبب حجم مخزن سد که 132 میلیون متر مکعب بوده و حجم تنظیمی آن بالغ بر 204 میلیون متر مکعب است گفت: با این شرایط سد پلرود از جمله سدهای مهم استان بوده از این رو برای اجرای پروژه های اینچنین مهمی هرگز کیفیت و دقت را فدای سرعت نمی کنیم.

زارع افزود: با نظارت هایی که همواره تاکید شده و دستگاه های مربوطه رد این زمینه دارند این سد از پروژه های خوب و ماندگار برای مردم گیلان خواهد بود.

Check Also

فرماندار شهرستان لنگرود در نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شورای های اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان:تاثیرگذاری لنگرود در مباحث سیاسی و اقتصادی/ نقش تاثیرگذار مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراها در چله تمدن سازی

به گزارش پس از باران فرماندار شهرستان لنگرود گفت: در چله تمدن سازی قرار داریم …