پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

انتخاب اعضای معتمدین هیات اجرایی انتخابات شوراهای شهر رودسر

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرسان رودسر ؛ طی نشستی با حضور محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر، اعضای شورای نگهبان و اعضای هیات نظارت بر انتخابات در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری، اعضای اصلی هیات های اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای شهر مشخص شدند.

فرماندار شهرستان رودسر در این نشست با بیان اینکه انتخابات رویدادی بسیار با اهمیت می باشد گفت: تلاش می کنیم انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم را رقم بزنیم .

محمد مهدی مظفری افزود: امیدواریم با حضورپرشور مردم و انتخاب انسان های شایسته و ارزشمند گامی مهم درعرصه خدمتگزاری به مردم در شهر و روستا برداشته شود.

وی همچنین از آمادگی کامل جهت ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر خبر داد و افزود: داوطلبین ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند ضمن اینکه از روش های غیرحضوری می توانند به سهولت کار ثبت نام خود را انجام دهند.

در پایان این نشست پس از رای گیری از معتمدین حاضر، آقایان اصغر اسفندی،محمد رضا رحمتی، حجت الاسلام محمدبرقانی، کمال عباس نژاد، مسعود شریف زارع، حسن امیدوارنیاول، تیمور کاوسی و سید اسماعیل روشناس با کسب اکثریت آرا به ترتیب به بعنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای شهر رودسر انتخاب شدند

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …