پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

رییس شورای شهر لاهیجان پیشنهاد داد:جشن شکرانه برداشت چای در تالاب حاجی آباد برگزار شود

پس از باران/ ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر گفت : افتخار داشتیم ، چهل و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به میزبانی لاهیجان و در سالن اجتماعات شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان برگزار شود و از همکاری شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر در برگزاری این کارفرهنگی بزرگ قدردانی میکنم.
رئیس شورای شهر گفت : سیزدهمین دوره تئاتر خیابانی شهروند در حال برگزاری است و افتخار داریم با تأمین اعتبار ، آغاز بین المللی شدن را در این دوره مدیریت شهری داشته باشیم .
وی از شهردار و پرسنل زحمتکش شهرداری ، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، شورای تأمین ، هنرمندان و کلیه افرادی که در پایه گذاری و اجرای این کار فرهنگی در شهر لاهیجان نقش داشتند، قدردانی نمود و افزود: امیدواریم میراث دار خوبی در این حوزه بوده باشیم.
وی از شهرداری بابت اجرای سریع پروژه سنگ فرش خیابان شهید کریمی قدردانی کرد و پیشنهاد داد: جشن شکرانه برداشت چای با حضور مردم در تالاب حاجی آباد برگزار شود تا این منطقه جدید توریستی مورد توجه بیشتر شهروندان و مسافران عزیز قرار گیرد .
وی از شهردار لاهیجان خواست با توجه به فرسوده بودن ساختمان اداری آتش نشانی ، در خصوص ساخت ساختمان جدید اقدامات لازم را بعمل آورد.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …