پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:سازمان‌های بیمه‌گر معوقات خود را به نظام سلامت پرداخت کنند

پس از باران/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عدم تعهد برخی از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: سازمان‌های بیمه‌گر باید معوقات و بدهی‌های خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

صبح امروز نشست رسیدگی الکترونیک به اسناد بیمه‌های پایه با حضور دکتر «محمد تقی آشوبی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر و مدیران و کارشناسان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

دکتر آشوبی در این نشست با اشاره به عدم تعهد برخی از سازمان‌های بیمه‌گر اظهار کرد: سازمان‌های بیمه‌گر باید معوقات و بدهی‌های خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات سلامت ‌محور باید مستقیماً و بدون وقفه ارایه شود، افزود: اداره دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان ماهانه ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد؛ در‌حالی ‌که معوقات سازمان‌های بیمه‌گر به موقع پرداخت نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی عملیات مالی نظام سلامت در استان نقدی است، گفت: هیچ عذری از سازمان‌های درونی و بیرونی در ثبت و تنظیم اسناد مالی با تعویق پذیرفتنی نیست.

دکتر آشوبی از بهبود وضعیت نظام سلامت خبر داد و گفت: دولت چهاردهم تجربه و تخصص موفق و کافی در اداره نظام سلامت دارد و یقینا بهبود شرایط را تجربه خواهیم کرد

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …