پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستانه اشرفیه تشکیل جلسه داد

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستانه اشرفیه با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: دکتر رضائی در این نشست با بیان این مطلب که کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد نیازمند برنامه ریزی علمی و کاربردی است، اظهار داشت: برای کاهش و حل معضل اعتیاد نیازمند تلاش و کوشش دستگاه‌های دولتی و همکاری بخش غیر دولتی هستیم که در این راستا، سازمان های مردم نهاد نیز در رفع و یا کاهش معضل اعتیاد می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه بر لزوم هم افزایی تمامی دستگاه اجرایی، بخش خصوصی و فعالان حوزه های مختلف اجتماعی در کاهش نرخ اعتیاد و آگاهی بخشی به آحاد جامعه درباره مشکلات ناشی از اعتیاد تاکید کرد.

وی بیان داشت: توسعه امکانات زیرساختی ، فعال بودن دستگاههایی که از بودجه های فرهنگی استفاده می کنند برای آگاهی بخشی به خانواده ها ، حمایت از سرمایه گذاران برای رونق اشتغال در چارچوب قانون و اهمیت ایجاد فضای شور و نشاط از طریق گسترش فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین تجهیز خانه های روستایی برای بهبود یافتگان مواد مخدر می‌تواند موجب مهارت آموزی، ایجاد اشتغال و باز پروری فردی و اجتماعی افراد آسیب دیده باشد.

گفتنی است در پاین جلسه از عملکرد فرماندهی انتظامی و پرسنل آن تقدیر شد.

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …