دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

خدمت رسانی به محرومین مهمترین رسالت و ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان رودسر گفت: خدمت رسانی به محرومین مهمترین رسالت و ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، محمد مهدی مظفری در دیدار با رییس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد برگزار شد اظهار داشت: رسالت اصلی بنیاد مسکن خدمت به محرومین بویژه محرومین فاقد مسکن می باشد که از تاسیس این نهاد تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی طرح ساخت مسکن محرومین را در همین راستا و اقدامی مهم ارزیابی کرد و افزود: پیگیری های خوبی رد زمینه ساخت مسکن محرومین شهرستان از سوی بنیاد مسکن صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر نگاه مردم به خدمات بنیاد مسکن را نگاه به نظام دانست و گفت: کارکنان این نهاد در حال خدمات رسانی به محرومین جامعه در نظام اسلامی هستند که کاری بسیار ارزشمند است.

فرماندار شهرستان رودسر صبر در برخورد با مردم، تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات مردم را از مهمترین وظایف کارکنان در هر نهاد و اداره ای خواند و افزود: این سه اصل در مواجه با مردم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

در این دیدار علیرضا بیگی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودسر هم طی سخنانی مهمترین اقدامات و عملکرد یکسال گذشته بنیاد مسکن شهرستان را تشریح کرد.

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …