پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:بهانه‌ای برای تاخیر در پروژه راه آهن رشت-انزلی پذیرفتنی نیست

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر،حجت‌الاسلام حمزه خلیلی بر تسریع عملیات ساخت راه آهن رشت-انزلی تاکید کرد و خواستار آن شد تا عقب ماندگی از برنامه با افزایش شیفت‌های کاری و تیم‌های عملیاتی جبران و گزارش آن به دستگاه قضایی ارایه شود.
حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان با همراهی سیدرحمان سیدزاده و احمد آقایی معاونین قضایی، از پروژه احداث راه آهن رشت-انزلی بازدید کرد.

رییس کل دادگستری گیلان در این بازدید با تاکید بر تسریع در عملیات ساخت راه آهن رشت-انزلی گفت: در حال حاضر با تامین شدن بودجه لازم و فراهم بودن مصالح مورد نیاز، بهانه‌ای برای تاخیر در پروژه راه آهن رشت-انزلی پذیرفتنی نیست.

وی ضمن تشکر از همراهی مدیران دستگاه‌های مسئول در بازدید امروز، از دست اندرکاران این پروژه ملی خواست تا در صورت برخورد با مشکلات و موانع اداری، آن را گزارش دهند تا از سوی دستگاه‌ها در اسرع زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام خلیلی همچنین در ادامه این بازدید از روند کند و عقب ماندگی در تکمیل بخشی از مسیر این خط آهن انتقاد کرد و خواستار آن شد تا در کوتاه مدت این عقب ماندگی از برنامه با افزایش شیفت‌های کاری و تیم‌های عملیاتی جبران و گزارش آن به دستگاه قضایی ارایه شود.

گفتنی است در بازدید امروز، علی اوسط اکبری مقدم معاون امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل راه و شهرسازی، آب منطقه ای، منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …