دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار لنگرود فرهنگ سازی را گام اول در تحقق شعار دانست و گفت:فرهنگ سازی شرط اول تحقق شعار سال است و برای عبور از تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور باید در مسیر خودکفایی و جهش تولید حرکت کنیم.فرهنگ سازی شرط اول تحقق شعار سال است

فرماندار لنگرود فرهنگ سازی را گام اول در تحقق شعار دانست و گفت:فرهنگ سازی شرط اول تحقق شعار سال است و برای عبور از تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور باید در مسیر خودکفایی و جهش تولید حرکت کنیم. …

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود ، رحیم حیدری در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۰ که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال« تولید،پشتیبانی ها ، مانع زدایی» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد:با نگاهی به شعار سال های گذشته نشان می دهد که تحول در اقتصاد کشور مهم ترین دغدغه رهبری بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به شعار سال به عنوان نقشه راه برای همه مسئوولان در رسیدن به اهداف نظام افزود:در سال های اخیر بیشترین تاکید رهبر بر تولید و استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی در برون رفت از مشکلات کشور بوده است.

فرماندار لنگرود فرهنگ سازی را گام اول در تحقق شعار دانست و گفت:فرهنگ سازی شرط اول تحقق شعار سال است و برای عبور از تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور باید در مسیر خودکفایی و جهش تولید حرکت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات آب زراعی کشاورزان و کمک به تولیدات داخلی تصریح کرد: در فصل زراعی قرار داریم باید مشکلات آب زراعی کشاورزان حل شود تا با رفع موانع، کشاورزان بتوانند بدون دغدغه برای تولید بیشتر و کمک به اقتصاد کشور تلاش کنند.

حیدری با اشاره به اینکه آبرسانی به اراضی شالیزاری نیازمند کار جهادی مسئوولان است، افزود: ارائه خدمات به موقع موجب دلگرمی و ایجاد نشاط کشاورز در تولیدات کشاورزی خواهد شد.

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …