پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر املش بمناسبت فرارسیدن سال نو

مهندس رنجبر شهردار و اصغر جانعلی پور رییس شورای اسلامی شهر املش در پیامی مشترک عید باستانی نوروز را خدمت هموطنان بویژه شهروندان املش تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری املش,در این پیام آمده است

خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجدة شکر به درگاهش به جای آوریم .

نوروز به عنوان  یادگار پرارج نیاکان ، روز آماده شدن برای تحقّق حاکمیّت الهی بر جهان و پیام آور دوستی ، عشق و محبت است و همة سنتهای نوروز و همة دستورات اسلامی و دستورات بزرگان ما دربارة  نوروز نشان دهندة ویژگی برجسته  و  والای نوروز است . چراکه فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ، کردار نو ، تصمیم نو برای آینده است. توفیق گردید که به عنوان خادم و خدمتگزار از دریچة این پنجره  به شما همشهریان که ولی نعمتان واقعی کشور می باشید نوروز را تبریک عرض نمائیم .

امیدواریم در سال 1400 با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقّق اهداف نامگذاری امسال و تلاش دولت تدبیر و امید و دیگر مسئولان نظام همة تلاش های خویش را با استفاده از روحیة جهادی برای ارتقاء سطح  رضایتمندی مردم  و خدمت صادقانه به نظام مقدس اسلامی بکار گیریم و با تعامل ، صمیمیت و همکاری  تمامی دلسوزان دست آوردهای بسیار گسترده و بزرگی نصیب شهر و شهروندان املش بگردانیم.

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …