جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک بخشدار لشت نشا بمناسبت فرارسیدن سال نو

جهانبخش جم، بخشدار لشت نشاء در آستانه سال نو پیام تبریکی صادر نمود متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
يا مقلب القلوب و الابصار
يا مدبراليل و النهار
يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
بهار؛ هنگامه نو شدن، رستاخيز طبيعت و پيام آورتحول وتازگي ست و نوروز؛ ارج نهادن به شكوه شكفتن، جشن نكوداشت والاترين آيين هاي انساني و ميعادگاه آشتي، صلح، مهرباني، مودت و محبت است.
بهار ۱۴۰۰ در حالي فرا مي رسد كه ملت بزرگ میهن عزیزمان ايران ، به رغم بدخواهي ها، توطئه ها و تهديدها و تحريم هاي سنگين دشمنان، با حضور در صحنه هاي مختلف پاسداري از آرمان هاي انقلاب اسلامي و وفاداري عميق خود به نظام مقدس جمهوري اسلامي را به رخ جهانيان كشاند و به دشمنان و بدخواهان نظام، ثابت كرد كه پيمانش با خون شهدا، آرمان هاي امام راحل و رهبري معظم انقلاب آنقدر مستحكم و استوار است.
سال سختی را پشت سر گذاشتیم و مردم با محبت ، نوع دوست و نیک اندیش کشورمان بارها کامشان تلخ شد علاوه بر فشار اقتصادی عزیزان زیادی را به دلیل شیوع ویروس کرونا از دست دادیم اما با اتحاد و همدلی یقینا می توان تهدید ها را به فرصت و سختی ها را به آسانی تبدیل کرد و مردم عزیز ایران بارها این کار را انجام داده اند .
اینجانب با نهايت صميميت؛ ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي والامقام جنگ تحمیلی ايران اسلامي بويژه ۱۷۷ شهيد گرانقدر لشت نشاء، شهدای مدافع حرم، شهدای هسته ای، شهدای مدافع سلامت و تقدیر از کادر خستگی ناپذیر درمان، فرا رسيدن بهار و نوروز ۱۴۰۰ را به ملت عزيز ايران به ويژه مردم بزرگ و فهیم لشت نشاء تبريك و شادباش گفته و از خداوند منان و بهارآفرين؛ براي همه وطنانم سالي سرشار از نيكويي، بركت، عزت، سعادت و سلامت آرزو دارم و اميدوارم در سايه منويات مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي ) و تدابير دولت سالي سرشار از گشايش، بهروزي و اميد و نشاط در پیش داشته باشیم و هرچه خیر و خوبیست به کشورمان روی آورده و شر و پلیدی از خاک مهر آفرین کشورمان دور گردد. الهی کام هموطنان عزیزم در سال ۱۴۰۰ شیرین تر از عسل گردد . ان شاء الله تعالي
جهانبخش جم
بخشدار لشت نشاء

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …