پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

همزمان با برگزاری کنگره کشوری تجلیل از 1700 بانوی شهید،آزاده و جانباز، صورت پذیرفت؛تجلیل فرماندار رشت از همسر و مادر شهید و بانوی جانباز دفاع مقدس

همزمان با برگزاری کنگره تجلیل از 1700 بانوی شهید،آزاده و جانباز کشور، فرماندار رشت از همسر و مادر شهیدان الیاسی و خانم الیاسی جانباز دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی همزمان با برگزاری کنگره تجلیل از 1700 بانوی شهید،آزاده و جانباز کشور، با همسر و مادر شهیدان عیدی و اشکان الیاسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و به صورت نمادین از زحمات همسران و مادران شهدای والامقام شهرستان رشت تقدیر کرد.

وی همچنین به مناسبت ولادت حضرت ابولفضل العباس (س) و روز جانباز، با جانباز 25 درصد خانم مژگان الیاسی، فرزند و خواهر شهیدان الیاسی، دیدار و از ایشان تقدیر کرد.

فرماندار رشت در این دیدار با تاکید بر اینکه همه ما مدیون فدا کاری های ارزشمند شهداء و جانبازان انقلاب اسلامی هستیم، افزود: اینکه شما از جان خود و عزیزان تان گذشتید و علی رغم جانبازی شدید در دوران جوانی، از اهداف عالیه خویش در راستای خدمتگزاری به مردم دست برنداشتید، نشان از عزم راسخ و اراده مستحکم و استوار شما دارد.

مهندس فتح اللهی با بیان اینکه این موضوع درس و الگویی زیبا برای همه ما است که با وجود سختی ها و محدودیت ها از اهداف خود دست برنداریم، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه امام راحل و عزم مردم انقلابی و هشت سال دفاع مقدس، خود نمونه بارزی در راستای غلبه بر محدودیت ها با اراده آهنین است که باید الگوی ما جهت غلبه بر مشکلات امروز کشور باشد.

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …