پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

پیام تبریک بخشدار لشت نشا بمناسبت عید مبعث

جهانبخش جم ، بخشدار لشت نشا طی پیامی عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم ( ص) را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است.

بنام خالق مهربان و بی همتا
۲۷ رجب مبعوث شدن پيام آور رحمت و مهرباني ، گل سرسبد عالم هستی حضرت محمد مصطفي (ص) يادآور يكي از شيرين ترين روزهاي تاريخ بشريت است، روزي كه به فرمان خالق يكتا حرا نور باران شد و آخرين فرستاده الهي بر فراز كوه نور ايستاد. باران «اِقرأ» بر صخره ها و كوه هاي تفتيده سرزمين وحي باريدن گرفت و نعمت بعثت بر فخر كائنات و گنجينه اسرار خدايي ارزاني شد.
در اين روز محمد(ص) بزرگترين معجزه عالم هستي و مقدمه اي براي سعادت بشري گرديد، روز فرخنده اي كه نور الهي بر وجود منور سيد كائنات متجلي گشت و به يمن آن عطر خوش ارزش هاي اصيل ديني در زمين جاري شد و شعله هاي فروزان سنت هاي جاهلي رو به خاموشي گراييد و اين گونه بود كه بعثت پيامبر اكرم (ص) سرآغاز راهي به امتداد تاريخ شد تا انسان از شرك و بي عدالتي وتبعيض وجهل و فساد بيرون آمده و به سوي توحيد، معنويت، عدالت و كرامت انساني طي طريق نمايد.
اینجانب فرارسيدن عيد سعيد مبعث، عيد برانگيختگي خاتم فرستادگان حضرت محمّد مصطفي (ص) ، عيد وحي و عيد اسلام را به همه مسلمانان و پيروان راستين نبوت در سر تا سر جهان به ويژه مردم شريف و متدين ایران عزیز تبريك و تهنيت عرض کرده و از درگاه ايزد منان عزت، سربلندي و سرافرازي روزافزون اسلام و مسلمين را مسالت می نمایم.
جهانبخش جم
بخشدار لشت نشاء

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …