دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود؛به دنبال بهره وری کامل از موقوفات لنگرود هستیم

به گزارش پایگاه خبری رایان خبر به نقل از دیارمیرزا،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: ۸۰ امامزاده تحت مدیریت ما هستند و از محل درآمد نذورات در راستای عمرانی و بازسازی و همچنین فعالیت قرآنی استفاده می کنیم.
سید مرتضی فخر موسوی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم از محل تست موقوفه امامزاده عبدالله لنگرود اظهار کرد: این مراسم با حضور مهدی قره شیخ لو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با اشاره به تلاوت سه قاری برتر گیلان گفت: ابراهیم فلاح تبسم چهره، حسین رفیعی و محمد فلاح‌پور در این مراسم آیات قرآن کریم را تلاوت کردند
فخرموسوی با اشاره به تلاش اوقاف در بسط و توسعه موقوفات و اجرای نیات واقفین یادآور شد: مراسم های بزرگی از مواسات گرفته تا کمکهای معیشتی، مذهبی و فرهنگی مطابق با نیات واقفین اجرایی شده و ما عمل امینانه به وقف داریم.

وی از ثبت سه وقف در حوزه مساجد، حسینه و تکایا و یک وقف در حوزه اسناد بورسی اشاره کرد و به دنبال بهره وری کامل از بیش از صد موقوفه لنگرود هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود گفت: ۸۰ امامزاده تحت مدیریت ما هستند و از محل درآمد نذورات د راستای عمرانی و بازسازی و همچنین فعالیت قرآنی استفاده می کنیم.

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …