پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار املش:بارش برف در مناطق بالادست و ییلاقی بیش از یک متر رسیده است

‍ ‍ به گزارش رایان خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان املش فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در خصوص بارش برف اخیر گفت: بارش برف در مناطق بالادست و ییلاقی به بیش از یک متر رسیده است.

رنجبر اظهار داشت: بارش برف در روستاهای دهستان سمام بخش رانکوه از جمله شهرسمام و اربوداردشت نیز به بیش از یک متر رسیده است.
رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان افزود:اداره راهداری با چند دستگاه بولدوزر ، لودر و گریدر بهمراه اکیپ های مختلف و با تمام توان و تجهیزات در مناطق بالادست و مسیرهای هلی دشت به خصیل دشت -مسیر موسی کلایه به گورج و مسیر شوک به ملکوت در حال فعالیت هستند تا تمام راه های مواصلاتی را بدون فوت وقت بازگشایی نمایند.


وی ادامه داد،با تلاش و پشتکار همه ارکان ذیربط راه های اصلی بیشتر مناطق بالادست باز هست و راه هایی که باز نیست باهمکاری و تلاش شبانه روزی کارکنان زحمت کش راهداری بزودی بازگشایی خواهند شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: در خصوص مشکل قطعی برق، سه روستای (رودبارسرا-گرمابسرا و شوئیلک) شهرستان املش که از شهرستان رودسر تامین برق میشوند، مدت کوتاهی قطع بود که اکیپهای توزیع برق رودسر مشکل قطعی برق آن سه روستا را مرتفع نمودند، مابقی روستاهای شهرستان املش از این نظر مشکل قطعی برق ندارند.

رئیس شورای آردو نان شهرستان گفت: در حوزه آرد فوق العاده خانه پز و سوخت مورد نیاز مردم بالادست با همکاری و پیش بینی از قبل تامین گردیده و در این حوزه هیچ مشکلی مشاهده نمیشود.
فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان یک توصیه موکد به موتورسواران و کسانی که بمنظور سفرهای تفریحی به مناطق بالادست که هم اکنون برفی است میروند توصیه اکید کرد؛ که از همه شهروندان فهیم تقاضا داریم که در حال حاضر به دلیل برفی بودن راه های اصلی و به دلیل فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری به این مناطق رفت و آمد نکنند تا خدای ناکرده سهوا در کار این عزیزان خللی وارد نشود در صورتی که کسانی به منظور تفریح به این مناطق بروند پلیس در این مناطق حضور داشته و قطعا از رفت وآمدهای غیرضرور ممانعت و جلوگیری بعمل خواهد آورد.

Check Also

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: از اینکه صدای مردم درد کشیده هستید از شما تشکر میکنم

پس از باران/ نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه …