پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه:۶۰درصد از خانوارهای مناطق شهری و روستایی در این شهرستان غربالگری شدند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: از آغاز اجرای طرح مراقبت (خانه به خانه ) طرح سردار شهید قاسم سلیمانی ) ۶۰ درصد از خانوارهای مناطق شهری و روستایی در  این شهرستان غربالگری شدند.
به گزارش رایان خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: دکتر رضائی فرماندار آستانه اشرفیه در پنجاه و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: دکتر رضائی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۳۲ هزار خانوار شهرستان ( ۲۲ هزار و ۳۶۴ خانوار غربالگری شدند)  تحت پوشش قرار خواهند گرفت افزود: تاکنون در راستای اجرای این طرح ۱۵۰ مورد مشکوک شناسایی و از آنان نمونه گیری شد که در نهایت تعداد ۱۶ نفر از این افراد قرنطینه خانگی شدند.
وی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: در این طرح تاکنون بیش از ۳۵ هزار ماسک رایگان در بین مردم منطقه توزیع شده ، ضمن آنکه  با شناسایی خانوارهای نیازمند بسته های معیشتی و حمایتی از سوی گروه های جهادی در بین آنان توزیع شد.
دکتر رضایی در ادامه با قدردانی از تلاش ها و زحمات کلیه عوامل ستاد مقابله با کرونا و کادر درمان و با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی یادآور شد: این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و اعمال محدودیت های کرونایی در این منطقه همچنان با جدیت و نظارت شدیدتر دنبال خواهد شد.
به گفته وی از آغاز طرح محدودیت های ترافیکی در این شهرستان ( حدود یک ماه ) تعداد ۹۷۹ خودرو که این محدودیت ها را نادیده گرفته اند توسط پلیس راهور منطقه اعمال قانون شدند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اجرای طرح سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین محدودیت های کرونایی را در قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، موثر دانست و اظهار داشت: از عموم مردم انتظار می رود کلیه پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا چون استفاده از ماسک ، مواد ضد عفونی کننده، فاصله گذاری اجتماعی  را رعایت و از حضور در اجتماعات جدا خودداری  کنند.
دکتررضایی از دستگاه های نظارتی نیز خواست تا روند فعالیت های نظارتی خود را در خصوص اجرای طرح محدودیت های کرونایی تشدید کنند.

Check Also

تجلیل استاندار از اورژانسی‌های گیلان

استاندار گیلان با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و تقدیم گل …