دوشنبه , شهریور ۲۶ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار پره سر طی پیامی به شهروندان توصیه کرد محدودیتهای کرونایی را جدی بگیرند

رایان خبر/ دکتر شهابی ،شهردار پره سر طی پیامی از شهروندان خواست تا محدودیتهای کرونایی را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.
متن پیام بدین شرح است:

«‍ با نام خداوندی که هر چه بخواهد همان می شود
مردم نجیب و فهیم شهر فرزانگان
زمان زیادی است که درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم و هر روز شنیدن بیماری و حتی فوت عزیزی غم بر دلمان جاری می سازد اما راه حل این مشکلات فقط غصه خوردن نیست.
عزیزان میدانم برای برخی مردم واقعا در خانه ماندن غیر ممکن است و باید روز کار کنند تا شب نان حلال بر سفره حاضر سازند اما واقعا رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک، شستن دستن و عدم تردد بی مورد کار سختی نیست که ما با دریغ کردن ان از خود هرروز شاهد بیماری و مرگ اطرافیان باشیم۰

مردم خوبم واقعا تجمع های بی مورد و نشستن در کافه ها در این روزهای سخت ظلم به خود و اطرافیانمان است.

این بیماری جدی تر از آنست که نادیده گرفته شود این را دیگر همه می دانند ما مجبوریم بازار هفتگی را طبق نظر ستاد کرونا تعطیل کنیم اما نگرانی شما بابت افزایش قیمت را درک می کنیم ولی قبول کنید سلامت مردم باید اولویت همه ما باشد.

همشهریان عزیزم بعضی ها ماسک دارند و نمیزنند امروز به همکارم گفتم چرا ماسک نزدی، گفت خفه میشم به او ماسکی دادم و گفتم خفگی کرونا خیلی بدتر و شدیدتر است کمی بیشتر به فکر هم باشیم حالا که خبرهای خوش واکسن را شنیدیم انصاف نیست قافیه را به کرونا ببازیم پس خواهشا بیشتر مراقب خود و همدیگر باشیم و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم. دیگر دیدن غم عزیزان واقعا غیر قابل تحمل است.
امیدوارم با کمک شما و خداوند بر این بیماری فائق اییم و از خداوند می خواهم همه بیماران کرونایی و مریضان را شفا دهد و اسیران خاک را قرین رحمت فرماید
« رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ »
خدایا آنچه را که طاقت آن نداریم بر دوش ما مگذار…
(بقره-۲۸۶) آمین»

خدمتگزار مردم شهر پره سر
شهرام شهابی

Check Also

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:وفاق و وحدت عامل پیشرفت جامعه است

پس ا باران ز_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وفاق و وحدت در دانشگاه را …