پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

ضمن ابراز همدردی و تسلیت؛استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد

استاندار گیلان خواستار بررسی ابعاد فوت هوادار تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شد

در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان ضمن تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، در پی درگذشت هوادار قدیمی فوتبال و باشگاه ملوان بندر انزلی در جریان دیدار شب گذشته سپاهان و ملوان، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز(شنبه) ضمن تأسف از این حادثه ناگوار و با ابراز همدردی با خانواده مرحوم مرتضی خائفی، خواستار بررسی ابعاد این حادثه تلخ شد.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین ضمن عرض تسلیت این حادثه غم‌بار به خانواده محترم ایشان و نیز جامعه ورزشی استان ؛ رحمت و مغفرت الهی را از درگاه خداوند خواستار و اعلام کرد که ابعاد حادثه بصورت جامع بررسی و از طریق رسانه های استان به اطلاع عموم خواهد رسید.
در جریان دیدار امشب سپاهان و ملوان یکی از هواداران تیم ملوان بندرانزلی که برای حمایت از ملوان خود را به اصفهان رسانده بود، بدلیل هیجانات بازی و حمله قلبی درگذشت تا این اتفاق موجی از ناراحتی را در فوتبال کشور ایجاد کرد.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …