پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

شهردار لنگرود خبر داد:دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان تورنگ در شهر لنگرود برگزار می شود

شهردار لنگرود در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از برگزاری دومین جشنواره تورنگ در شهر لنگرود خبر داد.

صادق پور با بیان اینکه شهری خلاق می‌شود که کودکان خلاق داشته باشد، تقویت کودک درون افراد را در جوامع انسانی سبب شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها عنوان کرد و افزود: یکی از وظایف مدیریت شهری در راستای تقویت بنیان نظام خانواده و ارتقاء نشاط اجتماعی از طریق برگزاری جشنواره های فرهنگی و رویدادهای هنری میباشد مه سبب توسعه اجتماعی و شهروندی می‌شود .

شهردار لنگرود اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری لنگرود به دنبال فراهم سازی امکانات و تامین نیازهای رفاهی زندگی شهرنشینی در رده‌های مختلف سنی است .

صادقپور پدیده روزمرگی را یکی از آسیب های جامعه نوین و بشرامروز بیان کرد و نقش جشنواره ها را در به حداقل رساندن این آسیبها موثر دانست.

وی برگزار ی برپایی جشنواره تورنگ را در دومین سال متوالی توسط مجموعه مدیریت شهری لنگرود را فرصتی برای شناسایی و شکوفایی استعدادها ی کودکان عنوان کرد.

شهردار لنگرود گفت: دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان تورنگ جمعه ۲۳ شهریور در محل پیاده راه سلامت پارک فجر لنگرود برگزار می شود و بیش از ۴۰۰ نفر در دو بخش تخصصی شرکت می کنند.

سارا خیرخواه، دبیر دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان گیلان نیز با بیان اینکه جشنواره تورنگ به صورت تخصصی ویژه نقاشی کودک برگزار می‌شود، گفت: دومین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان تورنگ یک روزه و در دو بخش مسابقه نقاشی و پرنده نگری برگزار می‌شود.

وی گفت: رویکرد این دوره از جشنواره زیست محیطی بوده و بخش پرنده نگری ویژه کودکان با حضور کارشناسان محیط زیست ، با پیوست زیست محیطی انجام می‌شود.

خیرخواه موضوعات نقاشی را سبزی جنگل، آبی دریا و لنگرود زیبا اعلام کرد و افزود : این جشنواره از ۱۲ برنده و ۱۵ شایسته تقدیر خواهد داشت/گزارش: زهرا رگان

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …