جمعه , شهریور ۳۰ ۱۴۰۳
Breaking News

شعبان جعفری ، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندر انزلی:تسریع اجرای پروژه ها در سایه مدیریت یکپارچه

پس از باران: فرداد همت زاده/ شعبان جعفری، نایب شورای شهر بندر انزلی طی گفتگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه امیدواریم در دولت جدید که به نام دولت «وفاق ملی »نامگذاری شده شاهد افتتاح پروژه‌های بهتر و جدیدتری در سطح شهرستان بندر انزلی باشیم، به پروژه بازسازی پل غازیان اشاره کرد و گفت: پل غازیان بیش از ۱۰۰ سال قدمت تاریخی دارد و از زمان تاسیس آن تاکنون هیچ عملیات بازسازی و فعل و انفعالاتی در آن صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر بندر انزلی به منظور توسعه هر چه بهتر و بیشتر گردشگری شهر بندر انزلی با توجه به اینکه شهر بندر انزلی به عنوان شهر توریستی در دنیا و کشور شناخته شده است بر خود وظیفه دانسته تا مسأله فراهم کردن اماکن تفریحی و توریستی و محل اتراق شهروندان و گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نایب‌رئیس شورای شهر بندر انزلی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری بندر انزلی از ابتدای سال جاری اقدام به بازسازی این پل با اخذ مجوز و حمایت همه جانبه همه اعضای شورای شهر و پیگیری‌های مجدانه شهردار نمود گفت : این اقدام سبب رضایتمندی مردم شهر شده است.

جعفری در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه شهرستان و شهر بندر انزلی به لحاظ دارا بودن موقعیت اقلیمی و جغرافیایی مثل همجواری با تالاب ،رودخانه، داشتن مرز آبی و بافت میراثی از پتانسیل‌های بالقوه‌ای در زمینه گردشگری برخوردار است که برای استفاده بهینه از این فرصت‌ها تعامل و مدیریت یکپارچه و تعامل دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد، شما چگونه مدیریت یکپارچه را در بندر انزلی چگونه می‌بینید ؟ گفت: مدیریت یکپارچه توسط قانون تعریف شده است و یکی از بندهای قانون شوراها است.

وی افزود: تا دولت مدیریت یکپارچه »را به شهرداری‌ها و شوراها واگذار نکند نمی‌تواند کارهای شاخص و مهمی در سطح شهرها صورت بگیرد .

جعفری تصریح کرد:اگر مدیریت یکپارچه و تعامل بین دستگاهی وجود داشته باشد یقیناً بسیاری از پروژه‌ها سریعتر به سرانجام خواهند رسید.

او یادآور شد: به عنوان نمونه برای گرفتن مجوز برای بازسازی این پل چندین مکاتبه با چند دستگاه اجرایی داشتیم که هر دستگاه الزامات خاص خود را داشته و این مکاتبات سبب زمانبر شدن اجرای پروژه گردید.

شعار «وفاق ملی» دولت چهاردهم نوید بخش نشاط اجتماعی :

وی با بیان اینکه دولت چهاردهم با شعار« وفاق ملی »به دنبال افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و آزادی عمل مردم در چارچوب قانون اساسی می‌باشد ,گفت :امیدواریم همه دستگاه‌ها در راستای اجرای شعار «وفاق ملی »حرکت کنند و هر دستگاه و وزارتخانه فقط صرفاً به دنبال اجرای قوانین خاص سازمان خود نباشند بلکه قوانینی را ببینند که سبب تسریع در خدمات رسانی به مردم شود نه سنگ اندازی …

جعفری با اشاره به اینکه متاسفانه این فضا تاکنون یا مهیا نبوده یا اینکه ضعیف عمل می‌شده ، افزود: امیدواریم که بتوانیم رضایت مردم را در حوزه‌های مختلف در دولت چهاردهم شاهد باشیم.

شعبان جعفری در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که با توجه به اینکه آقای دنیا مالی به عنوان وزیر ورزش در دولت چهاردهم انتخاب شده‌اند چه در خواستی از ایشان دارید ،گفت: ما کاری به جایگاه افراد نداریم، هر کسی در هر سنگری که باشد چه بنده و چه آقای دنیا مالی هر مسئولیتی را که پذیرفته باشد باید به مردم خدمت کند.

احداث استادیوم ورزشی مدرن در بندر انزلی مطالبه مهم مردم

نایب‌رئیس شورای شهر بندر انزلی افزود: ما هم خوشحالیم که از شهرستان بندر انزلی نماینده‌ای در هیئت دولت داریم و امیدواریم حضور ایشان در این جایگاه به کشور ، استان گیلان و شهرستان بندر انزلی که شهر ورزشی است و قهرمانان ورزشی زیادی در رشته‌های مختلف دارد که در میادین مختلف بین المللی مثل المپیک و تیم ملی فوتبال حضور دارند از ایشان انتظار می‌رود که در خصوص احداث استادیوم در خصوص اخذ مجوز برای احداث استادیوم ورزشی مدرن که در خور شان و جایگاه مردم بندر انزلی و هواداران ملوان باشد به ما کمک کنند .

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …