پنجشنبه , شهریور ۲۹ ۱۴۰۳
Breaking News

آری رشت به راستی در مسیر تحول است /پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی رشت

پس از باران/ آری این روزها هر روز در مسیر تحول است و تقریبا هر روز خبر های خوبی از شهر به گوش می‌رسد ،خبرهایی خوشایند ؛ خبر از آینده ی کم ترافیک شهر ، هر روز و هر هفته که تیم مدیریت شهری شهرداری کلانشهر رشت از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها خبر می‌دهند علاوه بر شفاف سازی عملکرد مدیریت شهری با همکاری رسانه ها بر طبل امید آفرینی نیز کوبیده میشود.


هر چند در آغاز اجرای پروژه های «طرح میثاق» شهروندان به قول های مدیران شهری اعتماد نداشتند و بعضاً در محافل و مجالس و در مسافرت‌های بین شهری در گپ و گفت های محاوره ای شان شنیده می‌شد که خیلی به اتمام هم‌زمان این پروژه ها و حتی پیشرفت فیزیکی پروژه ها بر اساس زمانبندی اعلام شده امیدوار نبودند اما امروز عملکرد خوب مدیریت شهری و شفاف سازی این عملکرد سبب شده تا وقتی پای صحبت شهروندان می‌نشینی اغلب‌شان بانیان این پروژه ها را تحسین می‌کنند و می‌گویند امروز شهر رشت به «کارگاه سازندگی »تبدیل شده است .

آری این روزها خبرهای امیدوارکننده ی روابط‌عمومی مدیریت شهری رشت از آغاز تحولی خوشایند میگوید که رشت را در آینده ای نه چندان دور بر خواهد گرفت .

چند روز قبل بود که از سوی روابط عمومی شهرداری رشت با خبر شدیم با نصب تیرهای جدید پل، پیشرفت تقاطع غیرهمسطح « شهید باهنر رشت» به ۸۰ درصد رسید ه است امروز خبر جدیدی از پیشرفت پلی دیگر را می‌شنویم.

خبر پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی رشت با نصب مرحله جدید تیرگذاری که بعد از گذشت ۸ ماه( در کمتر از یک سال) که در نوع خود کم نظیر است به ۶۵ درصد رسیده است .

بنا به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت صبح آدینه امروز ۲۶ مرداد ماه،با نصب مرحله جدید تیرگذاری پل با گذشت کمتر از یک سال ( ۸ ماه) از آغاز اجرای پروژه،پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی رشت “شهدای هفت آذر” به ۶۵ درصد رسید.

این گزارش می‌افزاید: احداث تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی رشت”شهدای هفت آذر” از پروژه های طرح عمرانی میثاق به طول ۴۶۰ متر به تعداد ۱۰ دهانه و با عرض ۱۸ متر بصورت رفت و برگشت از آذر ماه سال گذشته با مدت زمان معین ۲۴ ماهه برای روان سازی ترافیک شهری در دست اجرا قرار گرفت که اکنون با گذشت ۸ ماه از آغاز پروژه به پیشرفت ۶۵ درصدی رسیده و امید است که زودتر از برنامه زمانبندی برای اجرای پروژه به بهره برداری برسد و زیر بار ترافیک برود.

Check Also

با معرفی برگزیدگان؛پرونده سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بسته شد

سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان …